Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ÖNadja skrev 2009-01-14 20:54:50 följande:
    Inte många här inne som är imponerade av camo, de är ju så synd att dom förstört hela printet med det.Pratade med en butik idag som väntar in sin första leverans Molo, frågade hon om det kommer att komma nåt dalmatinlinne till kille och då sa hon att när molo har visat sin nya kollektion så producerar dom bara det som dom får mest beställningar på, resten kasseras!
    De kan få slänga hit alla provex. Man kan ju tycka att om ett linne gjorts i blått med dalmatiner så borde väl de flesta butiker velat köpa in det.
    JuliaochNelly skrev 2009-01-14 20:57:17 följande:
    jo denna är mer smutsig på något vis skitful sitter och gör en liten lista nu..villka shoppar är det som fått in mer än matador est elaraff & veras hus?
    LLM, My baby, AnnaCill
  • Duntoffla
    maugu skrev 2009-01-14 20:58:28 följande:
    Jo jag-är fd militär och här har det ramlat in både pistoler, camo och nu flygplan..men,smaken är som baken..och ja, det är trist att det bara produceras det som beställs mest av men kläderna tillverkas ju för business..tyckte det var frustrerande när jag beställde och ej fick det som jag jag beställt..
    Tur är väl det Att smaken är delad alltså.
  • Duntoffla
    ÖNadja skrev 2009-01-14 21:03:11 följande:
    Incommunicado skrev 2009-01-14 21:00:54 följande: absolut! Jag vill ju ha ett linne till Elvis med vovvar på...får hoppas på att många beställt det. De kan ju hända att sommarkläderna dröjer ett tag till och att de är därför man inte sett till så mycket av dom än.. *håller tummarna*Vars sjutton kan man lyckas få tag på provkläderna?
    Jag vet att One two ten (generalagenten för Molo bla ) har utförsäljningar i Sthlm och Malmö i alla fall. 2 ggr per år
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-14 21:21:38 följande:
    Halloj i tråden!Det är säkert fler som ska göra extrabeställningar, sen har ju inte hela laddningen kommit än, men man känner sig ju döstressad.. Annacill skulle beställa på fredag hörde jag. (inget vinstintresse i butiken o inte min butik, bara en favvisbutik)Nån som vet hur mini rodinis jeans o zipjackor är i strl? Tror ni jag kan ta 116/122 till min kille som nyss börjat använda 116 o är smal?
    Ja visst blir man stressad. Inte för att jag MÅSTE ha det just nu men att storlekarna kommer ta slut tills jag kan handla. Skulle verkligen behöva hålla mitt stopp nu ett tag för att få in pengar och sen ta en storrunda på stan. Men är rädd att allt kommer hinna ta slut tills dess...
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2009-01-14 21:36:21 följande:
    Gud vad jag tycker svarta/vita stars är fina, ett par såna leggins och rockabilly klänningen är helt klart med på min önskelista. Det är precis bebben stil om vi ska göra avstickare från min småfolk/brun smak.Fundilerar även på en kortbent suit i gul/vit bubblor för kortbent suit ärinte såååå jobbigt fast man slutat med blöja. Men det är nog för puttinuttigt på bebben.JAAAA gul bubblor på stortjejjen som passar bra i flickigt om det kommer i klänning så kan bebben ha rockabilly klänningen, då går dom imolo och gult iaf. När jag nu kan ha råd med det.Måste säga att molo får mitt gillande mer och mer
    Haha...det är väl bra att man kan ändra sig

Gillar också svarta/vita stars. De finns ju även med rosa kant. I danmark i alla fall.

Nu är det tedags här

CU
  • Duntoffla
    gosmamman skrev 2009-01-14 21:42:36 följande:
    ooooh, i vilken shop då?Vart kan man se på dino bysser? Min systerson har en fått dille på mysbyxor och jag vll ha å honom velourisar men han vägrar, ett par tjusiga dinosar kanske man kan köpa o lägga undan tills han fyller i sommar.
    Den borde ju komma i lång ärm också kan man tycka

http://www.karloogkarla.dk/t_shirt_fra_molo__sort_med_hvide_stjerne_og_pink_kanter-p-2423.html
  • Duntoffla
    jojoa75 skrev 2009-01-14 23:03:26 följande:
    Nån som vet om minirodini strl?
    har bara klämt på några få plagg (body och leggings) och de såg stora ut
  • Duntoffla
    Buttelina skrev 2009-01-14 23:10:08 följande:
    åhh gubben här hemma bestämde sig för att gå på bio med isabel på lördag när jag ska till stan med lillebror då kommer jag ju missa isabels första biobesök . Fast å andra sidan så är det kanske roligare att shoppa molosar än att kolla på mamma mu och kråkan
    Haha...ja, du kommer nog uppskatta blicken av massa Molosar mer än mamma mu
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12