Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-15 21:50:56 följande:
    Men förbaskat cool är den, oavsett!
    Ja den är ju det. Tänk om den kommit i en annan färgskala. Hade sett fram emot lite mer Kaffe i kopparna
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 21:50:57 följande:
    Ja alltså klart att 92 hade varit bäst, det kommer ju säkert funka länge på Noel.Men 86 kommer ju passa ett tag med. Jag var tveksam till att köpa baby92, men måste testa. Dom i 92 från i höst sitter ju bra på honom. Jag tänkte som så att sen i juni-juli använder man ju knappt långärmat ändå och tills dess passar den nog kanske...
    Får se om den dyker upp. SOm du säger kan han ha 86 ett tag i alla fall.

Hoppas att M kommer kunna ha 92. Som du säger med det ju mer kortärmat sen också
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-01-15 21:52:27 följande:
    hejsan hejsan i tråden. det var inte igår jag kikade in här. ser att det är molohysteri här nu jag har också kikat på den. den är verkligen riiiiktigt snygg. men jag tvekar..tycker nog den känns rätt tjejig
    Hej hej!

Allt väl uppe i norr? Flyttat in i lägenheten nu?

Ja, den är väl kanske det. Är du sugen på ngt annat från Molo?

Visade nyss kopparna för sambon. Han tyckte den var cool och att allt klär en hunk
    Dock tyckte han att den borde funnit i tröja och även att bubbelgummen var ännu finare. DEt blir nog bubbelgum då
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-01-15 21:58:57 följande:
    japp här är allt bara finfint. Vi bor i nya lägenheten nu men det är rätt mycket kaos här ännu. Det går segt att få ordning när man har en ettåring att roa också.Jag är sugen på det mesta Har en svart tröja med vita stjärnor och en regnbågströja på väg hem. Sen blir det nog en dalmatintröja med stjärnärmar och även några linnenBubbelgummen är ju tokigt fina de också...men färgerna på kaffekopparna är något alldeles extra. Hade jag haft en tjej hade jag köpt den.Skoj att din sambo ändå gillade kopparna....Du får slå till på både koppar och bubbelgum
    Jag förstår att det är lite kaos

Jag kommer också köpa den svarta. Sååå snygg och den borde vara tokfin till Katvigs turkosa velour. Regnbåge blir det här också. Favvoprint nummer 1.

Dalmatiner hoppas jag kommer in i 92. Vilken storlek tog du i stjärnorna förresten?

Jag tror min sambo är rätt härdad. Han tycker ju att Noel är fin i allt
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-01-15 22:00:35 följande:
    vet någon vilka av butikerna som säljer Molo som har fraktfritt just nu?
    Bara Matador
    Tjollabolla skrev 2009-01-15 22:00:05 följande:
    Ahh! Måste mäta på nån 92a imorgon.. tack!
    Får se om den kanske dyker upp någon annanstans
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-01-15 22:04:30 följande:
    jag tog 86 och hoppas på att det blir bra.Tror du inte att det räcker med 86 i dalmatintröjan till Noel?
    Jo, det gör det kanske. Funderar på att spana in Poppen imorgon på väg hem. Eller på lördag
  • Duntoffla
    FL Lisa skrev 2009-01-15 22:18:48 följande:
    ja det låter ju som en bra plan. Är ju så skoj att få känna och klämma på kläderna på riktigt också.jag väntar på att den enda butik som säljer Molo här i stan ska få in nyheterna. Skickades enligt Molo redan i måndags men än idag hade dom inte kommit in
    ÄR det något som sen saknas i er butik så kan jag skicka. Vi ska ju en sväng till VIldänglar snart.
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-15 22:24:00 följande:
    ärligt så har jag köpt den och dessutom byxa+body. Den är ju kalas.
    Incommunicado skrev 2009-01-15 22:24:42 följande:
    kolla min byxa i BT det printet är så fint!!
    Ja, jag såg det. Så himla fint! Undrar om en tröja kommer? Fast då är det säkert puff-ärmar och det är INTE Noel
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-15 22:30:51 följande:
    Låter bra det.
    Nej, jag pratar koppar. Men kom sen på att det är väldans troligt att det är puff-ärm och där går min gräns
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-15 22:31:15 följande:
    Tofflan ---- Date på lördag?
     Det blir tyvärr inte så. Känner att jag försummat La Familia nu. Däremot kommer jag dra med sambon till Poppen och klämma på Molosar. Sen blir det ngn slags familjeutflykt.

Hoppas ni får superkul! Jag hade gärna hängt med men det är för många "frånvarotillfällen" hemma just nu.
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-15 22:34:52 följande:
    Och vad frågade jag då? Bubblan la in bild på Ida i bt med koppar tröja och byxor.
    Jamen du frågade "Eller är det nåt annat ni diskuterar nu?" och då sa jag att nej, vi pratar koppar som i att nej, vi diskuterar inte något annat utan det är fortfarande koppar.

Svårt att göra sig förstådd med skrift ibland

Jag ska kika BT eller hennes galleri. Troligen snabbare med galleri
  • Duntoffla
    lillronya skrev 2009-01-15 22:39:17 följande:
    Ja det är jag som är för trött
    Haha... Bara du inte tror att jag drygar mig

Jag ska nog gå och nanna nu. SNart helg
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12