Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-01-17 10:30:23 följande:
    hej tofflan!!!!!
    Hola Chica!

Hur är det?
    ängeln83 skrev 2009-01-17 10:30:47 följande:
    Hallå igen darlings.Nu är renoveringen i full gång här hemma, igen, en liten paus blev det ju iaf O jag är grymt hopping sugen, nån med tips på nåt fint?
    Ännu mer renovering? Ni måste ju snart ha fixat hela huset
  • Duntoffla
    ängeln83 skrev 2009-01-17 11:03:32 följande:
    Ha ha, japp, nu är det dags igen Fast detta projekt är ju som tur väl är inte lika lång draget som badrummet.Mmm...vi har fixat allt utom badrum, tvättstuga, torkrum och ett vanligt rum på botten våningen Tror vi har renoverat i stort sett sen vi köpte huset 06.
    Härligt med nytt fräscht!
    Incommunicado skrev 2009-01-17 11:02:36 följande:
    det är 2 suitar, en cuba och en dalmatiner, så suuuurt! Jag tror jag får köpa dem någon annanstans så länge och returnera paketet sedan till dem om det dyker upp...
    Hur länge sen är det du beställde då?
    nikki2006 skrev 2009-01-17 11:04:26 följande:
    bara bra, liten sidoeffekt av att jag bara jobbar morgon nu är dock att jag inte kunde sova längre än 6 imorse fast ingen väckte mig o jag har sovmorgon.Hörde att du frågade om cups byxorna häromdagen o jag tycker definitivt n kan ha dem
    Ja, man vänjer in kroppen på vissa tider. Noel har ju alltid sovit länge men nu sen dagis började så vaknar han 7. Även idag

Nja, det var suiten jag var lite inne på. Jag måste nog se IRL och sen är jag sugen på vovvar och bubbelgum också och jag måste begränsa intaget av suits nu då vi inte använder de lika ofta. (inte på dagis alls)
  • Duntoffla
    Incommunicado skrev 2009-01-17 11:25:24 följande:
    jag beställde 9 januari, de skickade paketet på fredagen direkt. Det borde varit här... Jag kan ge det en vecka till innan jag tar i med hårdhandskarna mot butiken. 2 suitar...Englandspaketet kan ju ta sin tid, jag fick vänta 2 månade ren gång på ett paket därifrån, gud vet vad paketet gjorde under tiden. Däremot brukar ziggys alltid vara lika snabba som svenska shoppar, så lite underligt är det. det är min rainbowjacka bl a, o massor med suitar och linnen och byxor.
    Ja avvakta ett tag till. Jag fick vänta 1,5 vecka på mitt paket från AnnaCill och trodde det var borta men vips var det här
    nikki2006 skrev 2009-01-17 11:29:03 följande:
    Strunta i suiten o köp byxan istället o matcha men en snygg enfärjad body eller tröja Ja vovvarna o bubbelgummen är ju sååååååååååå snygga så man nästan dör
    Men vad har man för tröja till brallorna då? Svart?
  • Duntoffla
    Dis- åh vad fin Vincent är i nya Molo. Är så sugen på det svarta med vita stars. Har du hunnit tvätta dem än? Är lite orolig hur de blir efter tvättFundersam
  • Duntoffla
    nikki2006 skrev 2009-01-17 11:57:30 följande:
    eller röd eller turkos eller grön. Finns ju massa färger i byxan. Jag måste bara ha dem.Rött är ju verkligen N färg
    Rött passar N bra i men hur blir det med rött till de rosa muddarna?

Nu ska jag sätta fart så vi hinner iväg innan Poppen stänger.

CU
  • Duntoffla

Hej hej!

Hemma efter en dag runt "byn". Shoppade en Dalmatinertröja på Poppen och ett par skor till mig

Är det någon som vet en dansk sida med mycket Molo 2009?

• Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2009-01-17 17:35:35 följande:
    Jooo... en turkos tröja har vi ju med, det borde funka. Får undersöka garderoben imorgon... Kommer hit lite kompisar ikväll. Står 2 pollykladdkakor i ugnen
    Låter smarrigt! Tryckte en påse Polly igår
  • Duntoffla
    LitenBlomma skrev 2009-01-17 17:39:36 följande:
    Meja har en sån, fast med ljusgröna kantband.
    Ja, den är också fin. Ibland vill man ha en av varje att klä. Så mycket fint till tjejer finns det ju!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12