Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

nikki2006 skrev 2009-02-03 18:47:19 följande:
    Mina barn vill bara sova i sängen, tycker det ser så underbart ut när man ser din skrutta sova så
    Hon vill knappt sova i sängen på natten så...

Hon liksom leker och röjer sen helt plötsilgt sover hon, oftast nånstans i vardagsrummet
  • Everlonn
    H04 A07 skrev 2009-02-03 19:05:23 följande:
    Såg att någon skrev om 70% på bom bom. Var det på allt och vet ni om det är så även i jönköping? Kanske får åka dit på fredag och kolla på lite nyheter och fynda lite gammalt :)Någon som kan hjälpa mig. Får inte upp varorna på eleraff (kommer in på sidan men kan inte komma åt varorna) men vet att jag sett koppbyxorna där tidigare. Finns de kvar i stl 86? Så sugen på dom.
    Ja, enligt sidan finns de kvar i 86
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-03 19:02:54 följande:
    Godkväll. Nu är vi äntligen hemma efter många långa timmar på sjukhuset. Det var inte "bara" UVI, stackarn var totalt igenförstoppad Hon fick först klyx men det gick verkligen inget vidare, hon kämpade sig blå och orkade till slut inte mer. Då gick de in med ett plaströr och sprutade in olja ovanför "klumpen" men den är fortfarande kvar...vi ska in imorgon kl.7 för lavemang igen Hon sover helt utslagen här bredvid mig...är inte alls sitt vanliga pigga jag som hon brukar vara
    Åhh, vad jobbigt!! *stackars*

Du träffade en liten kille på LAwomans meandiparty som var inne förra veckan för precis samma sak! Det tog några dagars behandling men sen blev det bra! Hoppas det går snabbare för Maia! Jobbigt för de små på sjukhus
  • Everlonn
    Emmsan skrev 2009-02-04 09:58:22 följande:
    åhh jag kollade på den men låångt o köra :(
    Bussgods kanske?
  • Everlonn

Åhh, jag blir galen!!

Missade koppbyxorna från Molo i början när de kom...tänkta att lokala butiken kunde ta in dom till mig men det s**t sig

Så nu fick jag ett ryck och har ringt ALLA och jag menar ALLA butikerna som man kan hitta på molos hemsida...och det är MÅNGA!!!!

EN butik hade dom inne..men inte i 92 förståsGråter

Ringde till och med one2ten men de kunde inte kolla vilka butiker som tagit in dom alls!

Lilla Max hade redan betällningar på både 86 och 92Skrikandes

Många har inte fått allt de beställt men det är FÅ som beställt just dom!

Jag vill ju ha dom byxorna juGråter

Någon som vet var man kan hitta dom??? Alla butiker som har molo finns ju inte med på molos hemsida...

Tipsa mig snälla!!

• Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-02-04 16:58:55 följande:
    du ville inte ha kopparna va tjolla???För i så fall tipasr jag everlonn
    Ja, snälla tipsa migKyss
  • Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-02-04 17:01:37 följande:
    Nej jag hoppar... Everlonn vill nog ha dom mer än mig Tack ändå!!
    Åhhh *kramar tjolla*
  • Everlonn
    Zvartaliljan skrev 2009-02-04 17:05:56 följande:
    ELERAFF, Jag höll i dom idag i 92!
    De fanns inte där enligt deras hemsida ju?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12