Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Isako: Guuud vad söt hon är din lilla pingla

Bubblan:Såå avis på kopparna! Superfint!!

Och en liten blomma till alla i BT, så fina allihop!

• Everlonn
    isako skrev 2009-01-09 20:26:06 följande:
    Tack snälla! Hon har oss virade runt lillfingern redan hela familjen Tänk när hon är 2-3...
    Jo jo, har en sån liten sessa här hemma Dyrkad av resten av familjen
  • Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-01-09 20:30:34 följande:
    1 och 1- Söta T i Hugin och Mugin!Loveliva- Söta Hilda i fin Linedx och Katvig!Ängeln- Sötis i Småfolk! Gud vad hans hår växer! Ni klippte väl honom nyss?Smilla- Fin post! Hur fick grabben plats i brevlådan? Nova- Fina H i Hummel och IdaT! Och fin ny Moloshopping!Pepper, Gambia, Snigelina och Everlonn- Najs shopping!Bubblan- Schysst frilla! Och massa fina Molosar!Isako-Vilken söt liten goding!Hilti- Vilket sött litet bi! Gosmamman- Stiliga tjejer på kalas!Incommunicado- Fina D i bla Katvig och Molo!Camellis- Kul att Anton gillar tröjan! Han passar jättebra i den.
    Du är alltid så rar, tar dig dit att kommentera alla i BT! TackarKyss
  • Everlonn

Åhh, jag vill att mina auktioner ska klättra på massor nu!! Så jag får massa pengar till nya molosar
    Tycker det går lite småtrögt på T för mig denna omgångenFundersam 

Har ju en liiten önskelista på nya moloplagg, som blir längre för varje butik som visar bilder på allt nytt!

• Everlonn
    Duntoffla skrev 2009-01-09 20:36:04 följande:
    Är det ngn som har sett om de svarta med vita stars kommit i byxor? Och WHY har de höjt bodypriset till 299? Snordyrt ju!
    Svarta stjärntights finns hos verashus, fast det kanske bara var byxor som var intressant?
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-01-09 20:45:13 följande:
    mina auktioner går också trögt just nu, tycker nästan det var mer fart förra veckan, konstigt
    Det var mer fart på mina med förra veckan, funderade på om det kanske var för att folk var lediga och uttråkade?

Hoppas på lite fart nu i helgen

Nu ska jag krypa ner i sängen jämte min prinsessa (maken sover på soffan för ryggenLedsen) så dottern och jag har sängen för oss själva *mys*Glad

Är sååå trött idag, sov uruselt inatt...hade svårt att somna, kanske för att det snurrade molosar i skallen
  • Everlonn
    nikki2006 skrev 2009-01-09 20:58:46 följande:
    jag låg också o klurade på min molo beställning hi hi , lite knas är vi nogGod natt
    Lite? 

Jätteknas är jag i alla fall! Bara molosar i skallen nu!
  • Everlonn
    Tibell skrev 2009-01-10 13:55:50 följande:
    Hej hej. Har en liten fråga till er som kan det här med danska barnkläder. Har varit inne och kikat i eran bildtråd och förälskat mig i den blå katvigklänningen. Nu undrar jag vart jag billigast kan få tag i den (via internet då) Och vilken stl som bäst skulle passa min lilla tös på 1½ år. Hon är väldigt liten för sin ålder och väger runt 9,5 kg och är 80 lång. tack på förhand
    Bus och rackartyg har en i stl.80 (om den inte har försvunnit idag sen jag lämnade butiken) De skickar även att de inte har webshop! Så ring dom och fråga!

http://www.busochrackartyg.com/index.html

Och var det inte nån som sökte efter rödprickig body i 80 el.86 Molo? Det har de oxå kvar
  • Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-10 15:52:17 följande:
    Du, du råkade inte snubbla över en knappbody 74a? Katvig body röd/ceris? Eller molos flower?
    Hmm kanske katvig röd/cerise body...kan dock inte svära på det...Ska höra med La.woman om hon la märke till några
    Flowers, hmm tror jag såg en body...

Maila dom och kolla annars, de är snabba med mailsvar!
  • Everlonn

Själv shoppade jag: NSjeans och IdaT strumps

Min syster shoppade: Villervallabody, villervalla velourbyxa, Katvig body grön julkollektion och IdaT strumps och villervallastrumps

Jag sparar mig till molo på måndag

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12