Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-01-22 20:29:44 följande:
    ok, var mest lite nyfiken på hur länge J kan tänkas ha sina trerandiga i stl 80, men då räcker de säkert ett tag i och med att han bara är 70,5 cm nu...!
    Hej har ni blivit friska nu???
    Jag har legat i feber igår o idag men måste nog palla mig till jobb imorgon, behöver pengarna
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:30:09 följande:
    JAvisst!!Himla trevligt sällskap hade vi! Anjis och hennes söta tvillingar. Tyvärr var mina monster också med. Inte en lugn stund!
    såg du  min fråga inna???
    Hur går auktionerna???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:32:43 följande:
    Yes box!
    Skall vi ses i nästa vecka i hbg då kanske???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 20:33:25 följande:
    Nä stackare!! *kryapådigkramar* från oss  Inte jobba när du e dålig!! *ajabaja*
    Tack så mycket, nej det har inte varit kul med feberfrossa o huvudvärk. Känner mig ganska okej nu så jag går dit så får vi se om jag orkar jobba hela dagen.

Inte skälla på mig jag är sjuk

Har ni blivit bättre, ni åkte väl också på förskylning för inte så länge sen???
  • nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-22 20:34:23 följande:
    Hej! Stackars dig som har feber... Då ska du väl inte jobba?? Jag var helt utslagen när jag hade 39 grader... hade jag jobbat hade jag nog inte kunnat stå på benen. Har resten av familjen klarat sig? Njae, vi är inte riktigt friska alls. Jag är jätteförkyld, sambon är förkyld och Hannes hostar som en galning varvat med lite lite feber emellanåt. Den friskaste är Jonathan som bara snörvlar lite grann.
    Ja jag har sovit mest hela dagen så just nu känner jag mig bättre, annars får jag gå hem från jobb helt enkelt.
    Usch jobbigt med hosta o sånt Krya på er jätte mycket.
    Jessie spydde jättelite innan idag men inget sen så jag vet inte om vi håller på att dra på oss lite maginfluensa med, hoppas inte det
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:37:24 följande:
    Ja det tycker jag, absolut!
    Onsdag då eller???
  • nikki2006
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 20:37:51 följande:
    Skäller i ren välmening gumman  man ska vila o ta de lungt när man e dåli vettu!!Jag har en helt otrolig motståndskraft och jag va hängig en dag o sen poff borta!!
    Ja jag vet, jag bara skojade liteFlört
    Jo jag har sovit hela dagen nästan o skall snart lägga mig igen. Febern släppte vid 16 tiden så nu är jag ganska okej. Tror jag skall slänga mig i duchen o frächa upp mig lite
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:42:23 följande:
    Nä jag vill säga max o maja istället. Måste lära mej....Hon i butiken berömde Anjelins hummeloverall sååå. De säljer ju sån där.
    skall vi inte ta fredag då istället eftersom jag ändå skall hem till dig sen??? Så blir det inte dubbla rundor så att säga
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:46:51 följande:
    Javisst ja! Det ska du ju.Tänkte att jag skulle jobba, men det ska jag ju inte alls!!Klart vi tar fredag!
    tror jag är ledig också, skall vi säga på eftermiddan så hinner Jessie sova lite innan jag kör???
  • nikki2006
    lillronya skrev 2009-01-22 20:49:15 följande:
    Inte för sent bara. Jag måste ju fixa fika och sånt.
    jag tänkte typ vid 12 eller så, hade det funkat för dig???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12