Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Å  J A G  E  H O P P I N G S U G E N  S O M  A T T A N S

Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan

När kommer Småfolks sommar??? Lite sugen på nån tshirt faktskt {#lang_emotions_dreamer}

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-27 16:45:30 följande:
    Bubblan: Jag med!! Men Snigelina sa att dom nog inte kommer förrän i MAJ! Himmel, då är man ju inne på höstshoppingen
    Maj!!??  Va sjutton då.. De va seeeent   Jag har snart sommar garderoben klar ju

Va tror du om höstens kollektioner då? Tror du Molo kommer med nåt tjusigt {#lang_emotions_dreamer} Jag gillar Molos höst/vinter mer än vår/sommar faktiskt..
  • RååSa BuBBlan

*drömmer lite om ett print med stora delfiner i hav och nån shysst kantfärg*

• RååSa BuBBlan
    Zvartaliljan skrev 2009-03-27 17:14:56 följande:
    bubblan - *pling*Nu är vi inne efter lite lek ute, blev inte så lång stund för Maia fick ont har inte bajsat sen i helgen nu Jag vill verkligen inte utsätta henne för tortyren med lavemang igen...hoppas att det kommer ut innan imorgon annars får det väl bli akuten igen Hon leker i alla fall glatt emellanåt och är pigg, men så ungefär en gång i timmen så skriker hon till och tar i för kung och fosterland men inget kommer
    Stackars Maia
  • RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-27 17:44:35 följande:
    Åh gud! Än en gång har vanish bevisat att det är outstanding på att ta bort fläckar. Idag råkade jag få syn på Milos oranga Molo overall på dagis, den har hängt där heeela vintern. Och ja. Jag har glömt att tvätta den. FY F*N vad den såg ut! SÅÅ ÄCKLIG! Jag skäms ju för att jag inte tvättat den... Tog iaf hem den, kletade in med massa vanish och den ser nu ny ut  Där var massa fläckar på den (förutom grus och smuts då) typ blåbär-hallon-banan... *uuärk*
    Håller med där till fullo!! VANISH är bäst!!

Jag har hoppat lite  
  • RååSa BuBBlan

Å här har vi uuunderbart väder.... Helt kalas verkligen!!!

S N Ö S T O R M!!!   {#lang_emotions_yell}

• RååSa BuBBlan
    Tjollabolla skrev 2009-03-27 17:57:36 följande:
    Bubblan: VAAAAAAAAAD??! Jag vill hoppa... Vill ha velourjackan till ESL byxorna! Kom på att jag ju har hoppat idag faktiskt Den randiga småfolks velourdressen i 98/104. *favorit i repris* Kan bara inte vara utan den!
    Hel lila velourisar och lila/vit halsduk (katvig) premiärhopping hos Busloppan {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan

Tjolla--- Ååååå vilken vårig glad Milo i bildis {#lang_emotions_sunny} sååå fina våriga färger!!!

• RååSa BuBBlan
    Emmsan skrev 2009-03-27 20:14:18 följande:
    suuuuck liljan e AVSTÄNG tills imorgon IGEN så ingen tror att hon ignorerar er ;)NÅÅÅÅGON tycker tydligen det är kul o anmäla inlägg som egentligen inte äns är värda o anmäla hmmm *funderar* kaaan det va så att ngn  som  sitter o "glor" på oss o e avis troooo
    Fick mig en näsbränna jag åxå av nån anledning jag inte förstod   Jag hade svarat på nåt inlägg som tagits bort eller anmälts eller va de nu va?? *fattar ingenting*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12