Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-03-29 20:10:27 följande:
    ahh just det ja taaack :)
    Fått paket från moi? {#lang_emotions_dreamer}
    Duntoffla skrev 2009-03-29 20:10:56 följande:
    Om jag kunnat gå i såna här klackar hade jag köpt den för att matcha Noels stars www.bubbleroom.se/produkt/brooker/15895/sko.a...
    Å va coola!! Dom hade Emelie älskat!!

Hej på dig förresten
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Duntoffla skrev 2009-03-29 20:22:09 följande:
    Här var det också plusgrader men långt ifrån så mycket vår som ni har. I torsdags kändes det som vår och i fredags som högvinter. Hej hej! Visst är de coola! Om man ändå klarade att gå i såna.
    Mmm.. Jag har blitt för mycket tant för att ha såna skor   sen klarar nog inte min tantrygg med diskbråck av dem heller {#lang_emotions_dreamer}
  • RååSa BuBBlan
    ÖNadja skrev 2009-03-29 20:27:49 följande:
    OT Hjälp! Men hur skulle ni ha gjort?Vi har hand om min mammas hund till på tisdag och det är bara jag och Elvis hemma. I vanliga fall brukar jag rasta henne utanför lägenheten innan det är dags att sova.Men idag så har hon ätit en halv fläskfile som var marinerad (och stekt) , jäkla hund passade på när vi va borta.., och hon lär förmodligen behöva skita innan natten. & ja tror inte att hon skiter typ utanför porten.Tänkte att ja kanske skulle kunna gå med hon typ 2-300 m hemifrån, fram å tillbaka. MEN då blir ju Elvis ensam hemma, kanske 10 min..han sover ju visserligen..men ändå..Hur skulle ni ha gjort?
    Hm.. svårt läge.. Du kan inte ta med dig liten i vagnen? Typ bara lyfta med honom med täcke o allt och sen tbax till sängen när ni är tbax.. Jag hade aldrig vågat gå utan att ha med mig Ida, alldeles för nojjig..  
  • RååSa BuBBlan
    Nogula skrev 2009-03-29 20:31:54 följande:
    Titta vad jag köpt ikväll, helt ok pris för ett par nya tycker jag.www.tradera.com/Helt-nya-Baggyjeans-fran-Nova...Nu hoppas jag att denna modellen sitter bättre på Nora än de förra vi hade hemma Det går nog riktigt dåligt på T nu, tror jag väntar med att lägga ut mer tills slutet av april
    Å fina till fint pris {#lang_emotions_laughing}
  • RååSa BuBBlan
    ÖNadja skrev 2009-03-29 20:36:38 följande:
    Ja är ju också nojjig. Tänk om han vaknar å ropar också är ja inte där?!Tänk om dörren går i baklås? Om ja lämnar dörren olåst, tänk om nån går in!Här är de alldeles för kallt för att riva med han ut...måste börja på med overall å grejer..ååhh...j*kla hund..!! 
    Ja o tänk om de börjar brinna   *hemska tanke*

Ingen som du känner som kan sitta med liten medans du går med vovven? Eller kanske nån som kan ta ut vovven så du kan vara inne?
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-03-29 20:40:20 följande:
    God kväll!Åhh, här har det tagit såå lång tid att lägga barnen efter tidsomställning, plus att de sov i flera timmar när vi åkte hem från mina föräldrar Konstigt att man själv alltid är mest trött. I fredags hade dock den blåa-blåa Katvigen kommit till sonen. Fin Så fina bilder i BT Tjolla: vad fin han blev i plastisocktröjanRååsa Bubblan: får man kika in hos dig?
    Å visst får du det

Fixar på stört!
  • RååSa BuBBlan
    ÖNadja skrev 2009-03-29 20:41:36 följande:
    skulle ju iof kunna gå fram å tillbaka mellan husen, då ser ja hela tiden porten å får gå förbi hans fönster hela tiden.Vad tror ni om det?
    Å men det låter väl som en bra plan   Hoppas vovven bajjar snabbt!!
  • RååSa BuBBlan
    Helle skrev 2009-03-29 20:46:38 följande:
    Tack! Måste ju kolla in fina bubblan.
    Kliv på du bara

*välkommen*
  • RååSa BuBBlan

Go dagens i tråden

Här är det verkligen underbart väder, solen skiner, 6 plus och vi såg faktiskt lite blommor på promenaden nyss {#lang_emotions_sunny} Tyvärr snorar och hostar vi som attans, så vi är lite för trötta för att strosa runt ute..

Fått massa tjusig post idag iallafall {#lang_emotions_laughing} Bild kommer om en stund..

Massa fina söta rara små mammisar i bildis, kul o se er

• RååSa BuBBlan
    Buttelina skrev 2009-03-30 14:22:16 följande:
    jag väntar och väntar och väntar på bild MYSIGT med vååårväder vi ska ut och mata ankorna så fort lillebror vaknar
    Hej sötis

Bubblan ska bara äta upp sin "tandkräm" först   (aprikoskräm)

Tuffingen lillebror i bildis öh {#lang_emotions_cool} Isabel ser ut att behöva en kaka åxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12