Inlägg från: RååSa BuBBlan |Visa alla inlägg
  • RååSa BuBBlan

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Emmsan skrev 2009-03-27 20:40:50 följande:
    ahh bra då kör jag min säck på söndag då ;)BUBBLAN jag tror jag döööör nja eller fryser iallafall av o se din bild HUA
    Å men den va väl vårig och fin {#lang_emotions_sunny}
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • RååSa BuBBlan
    Quiet thoughts skrev 2009-03-27 21:21:47 följande:
    anmälts i denna tråd alltså?
    Ja, nån har anmält liljan för något.. Jag åkte med jag åxå av någon anledning   Å jag verkligen avskyr när jag får banning för nåt jag inte förstår!! 
  • RååSa BuBBlan
    LA Woman skrev 2009-03-27 21:24:00 följande:
    Dubbelsuck!!!!! Hur tråkigt som helst
    Måste läsa igenom det igen och ska be gubben läsa det åxå..

Men de va nåt inlägg om mina bihålor   *fattar nada*
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-27 21:25:04 följande:
    Bubblan vet du vad det kommer för fleecefärger till hösten? Jag såg dem på OTT utfsg när de skulle göra beställningar till hösten men jag kommer inte ihåg allsFunderar på en rosa med gula sömmar till min stora tjej i stl större än vad hon har nu (hon kan säkert ha båda stl då den mindre är rätt precis nu) men vet inte om jag skall vänta beroende på vad som kommer till hösten
    Nope! Ingen aning faktiskt, önskar jag visste   Sååå sugen på dem för till hösten är det dags för ett gäng nya här
  • RååSa BuBBlan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-27 21:28:51 följande:
    jag håller på att lägga upp massor med sommar kläder på T nu men jag vet inte om jag är för modig eftersom ingen budat ännu men sen så har dom bara varit uppe några timmar!! kämpar här med över 40 auktioner!! rekor för mig
    Oj 40!! inte illa öh!!  Jag kommer lägga ut mina sommarkläder i slutet på April tror jag, för du ser min "vårbild"  det är INTE varmt
  • RååSa BuBBlan
    JuliaochNelly skrev 2009-03-27 21:30:19 följande:
    fast det kan vara så att det hon citerat ditt inlägg & svarat dig men samtidigt citerat ett annat & svaret det & det var det som blev anmält & ditt togs bort för att det var i samma inlägg. förstår du min skit röriga förklaring.
    Jo det ser ut så.. Det va en massa text som hade tagits bort.. Men det hängde ihop med mitt " Mårning somnade och vaknade med oooont i mina bihålor" ja ja.. Det blev ingen påföljd iallafall   Ska inte nämna bihålorna nåt mer
    Buttelina skrev 2009-03-27 21:30:41 följande:
    kan vara för att du la in en bild på maia i bildis med katvig kläder på. reklamvarning säkert tyvärr.
    Å får jag inte lägga in bild?  
    Babybalo skrev 2009-03-27 21:30:22 följande:
    Råå sa bubblan--- ville svara dig på gästboksinlägget men kommer inte in på din sida... Får man kika in?
    Å sorry! Tänkte inte på det   *fixar på stört*
  • RååSa BuBBlan
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-27 21:31:45 följande:
    hahahaha äre sant... nu blir väll jag oxå avklippt för att jag skrattar
    Smultronhjärta skrev 2009-03-27 21:32:31 följande:
    Tror också att det har med bild i BT att göra men troligen själva skriftliga tackandet/hintandet Bilder kan man ju lägga in hur som helst
    Å då vågar jag inte lägga in bild åt henne mer ju   Trodde det va bara hon som inte fick lägga in själv.. Jag har ju ingen vinning i hennes affärer, va mest en storleks fråga då vi pratatde strlk 92 vs 98 i Katvig klänningen.. Men men.. då vet jag i framtiden.. Får ta det "privatare" med henne helt enkelt
  • RååSa BuBBlan
    Tindrisen03 skrev 2009-03-27 21:33:17 följande:
    Kom på två stycken nu ialla fall Det fanns grå med lila kanter (vill nog ha)och grå med gula kanter. Vinteroverallerna var knallila, orange, mossgrön, mellanblå, svart och regnbåge
    Å tjena!!! Grå med lila kanter låter som ett måste ju    *kanonsnyggt*
  • RååSa BuBBlan
    Smultronhjärta skrev 2009-03-27 21:38:41 följande:
    Du får nog lägga in bilder om ni sköter "fixandet" av det via gb/inbox- alltså inte nämner ngt alls i själva tråden
    Buttelina skrev 2009-03-27 21:39:01 följande:
    ingen fara sötis joo men som smultronhjärta skrev som var det säkert hintandet som gjorde det, och sen tackade väl liljan dig efteråt? tror jag
    Aha... Då e jag med.. 
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-27 21:40:39 följande:
    haha nä jag vet... kännde mig lite modig... kanske ni andra hakar på oxå för väder till trots så e jag dö sugen på o shoppa sommar kläder, e less på långarmade tröjor och långkalsonger!!
    Jag är åxå toksugen på vår/sommar kläder.. Men samtidigt är det inte det vi använder just nu av vädrets förklarliga skäl   Nästan så man kollar tjocka tröjor istället liksom
  • RååSa BuBBlan
    mortillsju skrev 2009-03-27 21:44:01 följande:
    Jag fick så bra tips till matchning av en byxa jag vill ha till lillasyster här ikväll. Byxorna jag vill ha är dessa (rosa med röda äpplen från Småfolk)www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=16184De kommer passa som en smäck på lillan och hon kommer att gilla dem själv (idag har hon ratat en helt ny superfin kjol från Miomymio )Jag undrade vad man kunde ha till denna och fick följande tips...www.luckylittleme.se/picview.asp?pid=17509ochwww.luckylittleme.se/picview.asp?pid=12553Sedan såg jag själv dennawww.luckylittleme.se/picview.asp?pid=19840Vad ska man välja? Jag är apakass på mönstermatchning (alldeles för vuxen i mitt tyckande ) ......
    Den du hittade med små äpplen skulle va kanonfin till dom byxorna!!! Fint när mönstret går igen så där, äpple-äpple
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12