• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Preggi skrev 2009-02-22 09:58:46 följande:
    Runt 98 lång och väger 15 kg. Vi bytte för hon var för lång för sin gamla stol. Hon fick nästan sitta skräddare. Nu sitter hon hur bra som helst. Vi är supernöjda med stolen!Butte: Vad shoppar du för nåt? Jag shoppade lite på Lindex igår jag med..
    Får jag komma in hos dig Flört
  • jompa

Nån som har Bubbelgummen i nån form och tvättat den?
    Tvättade P linne igår och det är alldelse luddigt och blekt, trots att jag vände det ut och in.

• jompa
    Preggi skrev 2009-02-22 10:40:09 följande:
    Vi har tröjan. JAg tycker den hållt sig helt ok.
    Hmmm nu har han det ju bara att sova i så det gör inte så mycket men det är lite surt att det ska bli så så fort det är ett mörkt print.
  • jompa
    Preggi skrev 2009-02-22 10:54:53 följande:
    Jag håller med.. Samma med spaceprintet tycker jag.. Tycker de flesta mörka molo plagg tappar färg tycker jag...Sitter och velar om vi ska dra iväg på en resa i maj.. Har fått bra erbjudande från min kompis som jobbar på fritidsresor.. Känns lockande just nu!
    Vi åker iväg i maj och det ska bli så skönt, så jag säger ÅÅÅKKKK
  • jompa

Hej igen.

Tillbaka efter lunch och städning. Så kul, NOT!

• jompa

Ser att ni fortfarande pratar resor.
    Vi åker till Rhodos i maj och det ska bli så skönt, sen blir det väl Sverige i sommar, hoppas bara vädret kan bli bättre än förra året.

• jompa
    Tejja skrev 2009-02-22 13:16:26 följande:
    Åhhh...back to reality... Jag måste oxå städa, packa och tvätta! Inte sitta här och spendera tid och pengar.
    Ha det så kul. Så skönt när man sen är färdig.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-02-22 13:22:54 följande:
    Fasen var irriterad jag blir! Belv nyss uppringd av en säljare! På en söndag! Är fasen inga dagar heliga längre? Fattas bara om N vakar nu också. *morr*
    Åhh så irriterande.

Måste fråga igen, vilken stl hade du i MAT anoraken?
  • jompa

Tusen tusen tack Emmsan. Nu måste jag bara hitta den jackan i rätt stl.
    Vilken färg har du tagit, är det den grå, för den ser mycket ljusare ut på bilderna.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12