Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-08 19:00:54 följande:
    haha det kommer senare när det inte finns nån risk att gubben kan se När jag stog och la ut kläderna och tog foto så kom han in... jag blev lite nervös men han log bara och sa "Lee, detta är verkligen ditt intresse, vad skoj för dig" men jag vågar ändå inte låta honom se det samlade bilderna
    Haha vilken go gubbe
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Emmsan skrev 2009-02-08 19:04:21 följande:
    äänltigen hemma efter  besök hos svärisarna( skit trist_) men ett trevligt kalas hos loveliva hann vi med på vägen hem såå kul tack för att vi fick komma Anna ;)men¨åhh va serrr jag  BUTTE ska du ge dej tillkänna
    Haha tack för att ni ville komma
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Tack för de fina orden om min lilla Hilda i Emmsans underbart fint sydda klänning !!

Underbara älskade barn
  • loveliva

GRATTIS säger jag också till ängeln !!!!!!!!!!

Underbara älskade barn
  • loveliva

JAg vill se massa fina småfolk t-shirts nu !!!! Tycker Ajabaja mest fått in långarmade.

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Tjollabolla skrev 2009-02-09 18:56:31 följande:
    Men ååååå! Lätt att jag hittat Milos vårdojjor!www.ellos.se/DetailPages/DetailPage.aspx?cate...=
    God kväll och tack för tipset !!!!
    Har funderat länge på vad pojkarna ska ha på fötterna i vår.
    Hade puma i höstas och har varit sååå väldans nöjd med dem.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Smultronhjärta skrev 2009-02-09 19:19:46 följande:
    Vitt är fräscht vår/sommar men inte lika kul i sandlådan/lekparken. Vita säger jag     Jag hade köpt vita med rött..Kolla Brandos om du ska beställa- brukar finnas Puma till samma pris fast fraktfritt där, såvida du inte sitter och storhandlar på Ellos menar jag
    har du någon länk till brandos?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nogula skrev 2009-02-09 19:38:17 följande:
    Ella behöver långärmade tröjor, finns det några absoluta måsten
    Dalmatintröjan och sen finns där ju en himla massa fina nya Småfolk tröjor på Ajabaja
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-02-09 19:47:07 följande:
    Hum...2 st POP tröjor på T.1 Småfolk tröja på T.1 Småfolk t-shirt med regnbågar.1 Småfolk t-shirt med lamm.1 par NS harems bralls.1 lila NS mössa.1 turkos NS t-shirt.1 Molo bubbelgumm linne.1 par Puma skor.1 par Adidas skor...hum, jaa, det var väl allt
    Härlig lista

Huuuaaa jag har också köpstopp efter två stoooora beställnigar på NS & Meandi Hemlis
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12