Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Duntoffla skrev 2009-01-27 19:47:17 följande:
    Isako- Söta tjejen i fina Molo. Jag tokgillar  också Ikeas stol. Vi har också en tripp trapp men den används sällan. Kan tänka mig att det blir mer framöverjojoa- Najs med massa shopping! hur var tunikorna? ÄR så nyfiken på mina velourbrallor jag har beställt från Mysungar
    Jättefina i kvaliteten o sydda proffsigt (har synat dom ) Har inte provat än dock, tösen ville vara nakenfis ikväll.
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-01-29 11:51:45 följande:
    Alltså jag undrar hur många suits denna säljaren sitter på egentligenwww.tradera.com/Ny-Orig-Katvig-Randig-Hel-Bod...

OJ vilken emballageavgift! O lev 1 -2 veckor!

DEN säljaren förstår jag om h*n får mindre i staplarna både på portokostnad o leveranstid

• jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-29 11:55:49 följande:
    sedan tycker jag det är dåligt att Matador aldrig skriver avsändare!! oseriöst! då hade ju iaf paketen kunnat komma i retur om ngt inträffar!!
    Ja det är flera shopar som gör så! Riktigt oseriöst, för om det kommer på avvägar, så är ju risken större att det iaf kommer tillbaka till dom så småningom då..
  • jojoa75
    maugu skrev 2009-01-29 12:49:05 följande:
    Hoppar in en sväng..båda barnen sover 8sååå skkööönnttt)så då slösurfar jag lite och hittar lite nya webshopar:www.glamroom.se/shop/ både för mamma och barn,danska märken blawww.kidsdesigneroutlet.com/ alltid kul att spana in andra "exklusiva märken"trollungar.jetshop.se/ småfolk bl alite nytt hoppas jag
    trollungar hade ju billigare ordpris på Småfolk!!! 225 för långärmade istf 250 som många tar, 195 för kortärmade istf 225....
    *lägger i favvisar*
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 16:08:41 följande:
    va tycker ni? lite så där mellan tummen o pekfingret bara
    Ett dygn tycker jag.
    Längre än så så har dom antingen fel på mailen, eller kollar den för sällan = inte intresserade av att sälja
    Sen kan det ju finnas omständigheter, vet att jag nån gång mailat annacill o svaret dröjt om jag mailat nån av de dagarna hon inte har öppet. Tror att hon då inte riktigt hinner med.. Oftast snabba svar därifrån dock!

Nyfiken.. vilken rör det sig om?
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 16:20:08 följande:
    Har jag inte hört ngt på ett dygn så blir jag irriterad. Eller på en arbetsdag om man mailar på morgonen!
    håller med dig!
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 16:18:58 följande:
    Tack!Jag har den senaste tiden tyckt att de flesta blivit riktigt dåliga på mailsvar  som mest tog det 5 dagar..Kanske ska bli en sån där telefonterrorist istället
    5 dar är ju på tok för lång tid!!

Lillronya: suuuperfin shopping i BT!!! Varit på cillen idag?
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 16:22:49 följande:
    Oj! ett par dagar   va snäll kund du e Nope! Inte vart på socute, vad letar du för lurv?
    Förstår om man lessnar!
    Då shoppar man ju helt enkelt nån annanstans
  • jojoa75

Nu när vi ändå klagar..

Är ganska less på T.. finns så många oseriösa, såg att ni hade uppe till diskussion en säljare med mycket nytt utan bild, bara som ex.

För ett tag sen hade jag en köpare som tog köpnu just när auktionen lades ut, hörde inte av sig el bet. Sen efter påminnelsen så lovades det att betala, men att h*n helst ville vänta med betaln.. tjena... Tar man KöpNu så betalar man när man tagit det!!! Inte ta KöpNu o sen be att vänta mer än en halv månad efter man tagit det??!!

MEN det är goa pengar! Tänkte faktiskt jag skulle ta en rensning till, har man inte använt på länge, så är det inte så stor risk att det kommer att bli använt heller..

O ja använt.... Kul att säljare på tradera ofta skriver ANDVÄNDT

O NY, endast använd en gång o tvättad. Jaha, men då är den ju inte NY längre

Ja, det ska finnas alla sorts människor väl

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12