Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-02-02 19:25:57 följande:
    hmmm finns ju inga på hemsidan. Har de i alla fall?
    Ja, maila henne!
  • jojoa75

Kikar in lite snabbt, ska åka o jobba inatt.
    Verkar som om min beställning inte blir komplett, verkar vara nåt slut på molo.

Nån som sett molo rosa tunika med bubblor 3/4ärm i strl 98 så hojta, är ni snälla!!!??
    Vet att luckylittleme har den, men inte den strl längre, har kollat runt lite, tex mybaby. Ska försöka hinna kolla mer sen.
    Men om ni vet en sida så hojta på mig, pliiis! Blir såå glad Antingen här eller i min GB!

KRAMAR till er, saknar att inte hinna vara här!

• jojoa75
    anjis78 skrev 2009-02-02 19:52:36 följande:
    lillahelsingborg.se
    anjis78 skrev 2009-02-02 19:53:52 följande:
    Forlåt, det var kort arm
    Ingen fara, tack för att du kollade!
  • jojoa75
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-02 19:52:47 följande:
    Håller span efter tunika till dig
    gulle dig...
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-02-02 23:56:35 följande:
    Myggis o Skatten - Ja men hon uttrycker det så konstigt som att "på det sättet blir det ingen fraktkostnad för dig".... ehhhh que, det är väl alltid shoppen som ska stå för fraktkostnaden vid reklamation!? Jag blir då besviken att hon ens skickade klänningen (KikKid volangklänning) Det syntes ju klart och tydligt att den var felsydd i ärmen och sömmen hade börjat repa upp sig. *trött*Måste nog maila henne imorgon och fråga vad hon eg. menar..
    Denna shop vill jag ha en pling om

Så dax att jobba vidare..
  • jojoa75

Halloj i tråden! lite sent här som vanligt
    Bara ledig en natt, så inte lönt att ställa om dygnet..

Fick fiiiiiina babel-fat hem idag! Helt KÄÄÄÄR!! TACK ängeln för tipset

• jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-02-04 00:34:12 följande:
    Sådär nu är beställningen skickad och nu blir det te och sen sova. Nått jag ändå måste berömma eleraff för är att orderbekräftelsen blir lite mysig när det finns bilder med på plaggen man beställt! Jag som aldrig skulle handla där mer... hoppas det går bättre den här gången!
    Hej hej!
    Vad har du beställt för fint då?
    Lite sugen på fler kikkidklänningar..
  • jojoa75
    stökmamma skrev 2009-02-04 00:31:38 följande:
    *blink, blink*Inte är den nån som orkar mäta ett innerben fr en vår molobralla åt mig i 86 el 92 (om nån har) snälla??velar mellan strl och det finns ju inte mycket kvar nu....
    kan tyvärr inte hjälpa dig..
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-02-04 00:44:22 följande:
    jojoa75 skrev 2009-02-04 00:37:14 följande: Vi behöver fler pyjamasar så jag beställde två Molosuits på rean, den lilarandiga m blå kant och den rosa/oranga sorbet. Och ett par vit/lila randiga byxor m orange mudd och så den här... äsch det gick inte att kopiera sidan... iaf, en Kik*kid omlottklänning turkos med prickar o blommor. Beställde en sån vid jul men den var för liten. :-/ sååååå fin!
    Så fint!
  • jojoa75
    tinkerbell74 skrev 2009-02-04 00:45:29 följande:
    Vilken är du sugen på? *nyfiken*
    ser att du fortfarande är grön
    röd kikkid o svart kikkid med volang, men tror jag hoppar det.. Har stora beställningar på väg, både molo o me...i
    Är det meningen jag ska shoppa dom så finns dom kvar senare!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12