Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

RååSa BuBBlan skrev 2009-01-29 16:38:26 följande:
    Å jag älskar åxå "köpnu" köpare som inte betalar "nu"   flera som "varit bortresta" direkt efter auktionen slutade Skulle åxå behöva påbörja tömning av min blå ikea kasse som står med för smått här ska hålla span efter dina auktioner, perfekt size för bubblan e de
    Ja den är bra!
    Om man tar köp nu, varför inte betala direkt? O om man inte kan det ska man kanske inte ta köp nu? Eller iaf maila o fråga om det är ok att ta köp nu o sen vänta med betalningen..
    Bortresta verkar många vara ja.. Hade jag skullat buda o ta köp nu på tradera så hade jag tusan sett till så att jag tagit med dosa/certifikat eller whatever så jag kunnat betala, annars hade jag hållit mig ifrån tradera faktiskt
    O så dom som skriver OBS Kort auktion, sen tar det 1½ vecka innan man får varan!

Coolt liksom..
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-01-29 17:16:11 följande:
    Synd bara att de "väger" upp det med en frakt på 35 kr Glamroom har jag aldrig sett förut. Kul med en ny butik!
    aaaah, den lilla detaljen såg jag inte
  • jojoa75
    nikki2006 skrev 2009-01-29 17:50:23 följande:
    jag har heller inte fattat varför man skriver"kort auktion", jag menar man tittar ju alltid när auktionen går ut om man är intresserad. Men det verkar ju funka för jag tycker att alla som skriver kort auktion alltid får så mycket bud.Jag är också trött på tradera lite nu, hade en som betalade efter 2 veckor fast det står klart o tydligt 3 dagar i auktioen OCH vinnarmailet. och inte hörde hon av sig heller med nåt mail fast jag fick skicka påminnelse mail o sånt suck
    Ja det är så tröttsamt, man vill ju bara få undan grejorna.
    Ofta har ju jag iaf planerat in avsluten så att jag inte jobbar massa nätter precis när de gått ut, för då känner jag att jag inte har tid att packa o sånt. Men det förutsätter ju att köparna betalar när dom ska.
    Jag rekommenderar spärrning!
    Spärrar dom jag inte tycker sköter sig som de ska av en el annan anledning. Vill inte ha strul!
  • jojoa75
    Buttelina skrev 2009-01-29 17:51:39 följande:
    katvigs gamla turkos/orange
    Åh den färgen är sååå fin! Den har jag i både kort- o långärmat till Lucas och mössa! Tycker han är så fin i de färgerna
  • jojoa75
    Tjollabolla skrev 2009-01-29 17:53:43 följande:
    ÅÅÅ tyst med dig kvinna
    Därför har jag beställt allt molo jag velat ha hos annacill, slipper frakten och får bonus! Kan det bli bättre..
  • jojoa75
    melizza skrev 2009-01-29 18:28:20 följande:
    varför slipper du frakten o får bonus på annacillen.....bor du nära den butiken???
    Japp, bor i samma stad o är med i deras kundklubb som de har i deras fysiska butik.
  • jojoa75

ängeln
    vet att du skrivit det tidigare, men först nu fick jag habegär
    Vad heter fruktfatet o viktigast av allt... kan man köpa det på nätet???? O VAR??? Måååååste ha..............

• jojoa75
    melizza skrev 2009-01-29 19:16:12 följande:
    fusk!!! vill med bo nära en sån affär.....närmast härifrån är 8 mil bort....och dem har inte så mycket så det känns inte värt att åka dit....då lägger jag hellre pengar på frakt i nån nätbutik eller rättare sagt flera nätbutiker
    Då är det ju en annan femma. Då kan det ju vara värt att betala frakt, hellre än att ta sig tiden, slitage på bilen, dyr bensin, parkering o allt.
    Tar mig max tio min att ta mig till LillaHelsingborg o AnnaCill.
  • jojoa75

liljan o loppan
    Så fin smällkaramell!
    Hur tycker hon att det är att komma hem o hålla på med massa bylsiga vinterplagg?

Min kompis som bor i Florida var hemma med sina två barn över julen. Den minsta tjejen har aldrig varit i Sverige eller nåt annat kallt ställe. (1½ år). Hon kunde ju för tusan knappt GÅ i vinteroverall

• jojoa75
    melizza skrev 2009-01-29 19:20:54 följande:
    vad gott för dig...mokklis dig!!! fast jag hade väl blivit ruinerad av att bo så nära en sådan butik
    Man får ju ha lite självdisciplin
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12