Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-12 07:19:54 följande:
    ÅÅ kul o klämma på Molo! På barnlek i Åhus brukar dom inte plocka fram det förrän dom haft sin rea. I slutet av januari! Så jäkla löjligt!!
    Va?? Vad knäppt! Man vill ju se det på stört när det kommer in ju!

Fast det är klart..sist jag var där hände det kläder från två säsonger tillbaka som fortfarande inte var på rea...lite lustiga där...
  • Everlonn
    Incommunicado skrev 2009-01-12 07:56:44 följande:
    godmorgon tjejer!  Idag är jag eld och lågor, första molopaketet väntas hem idag! Det ska iaf bli dalmatinsuit och cuba cars suit, får se om fler butiker hunnit skicka ut snabbt. Trist att man måste jobba först, haha! Eftersom Molo är trendigt kan man ju tycka att de skulle låta folk gräva i lådorna också, allt för att sälja? Jag skulle gärna köa för att få se/köpa nya Molo om det är så... men då ska det vara mer än ett plagg i stlk 92. Jag avskyr att många butiker har dålig koll på vad de köpt och inte kan/vill svara eller att man inte får lägga undan. Därför är jag inte trogen någon butik, jag köper av den som visar mig först! Fast det är smart att inte ha allt på rea, Molo brukar ju logga till sig, folk köper ändå eller stormar efter gamla kollektioner? de kan ju vara väldigt snåla med.
    Om inte minnet sviker...så var det gammalt lollopard och lite annat som de inte reade...men visst kan det vara riv efter äldre kollektioner
  • Everlonn
    Nova76 skrev 2009-01-12 08:46:27 följande:
    Morning!Min "influensa" verkar ha övergått till förkylning nu, lustigt det kan vara ibland... J däremot har feber och är en utslagen liten stackare... Vilken fjantig butik...
    Japp, Bus och Rackartyg.

Tänkte asa med kameran och fråga snällt om jag fick ta lite bilder och lägga upp Flera som ville veta vad som var kvar på rean, men mitt minne är kort

• Everlonn

ÅÅÅhhh var på Bus och Rackartyg idag!

Moloheaven 

Kom hem med mer än jag tänkt eller har råd medGenerad men maken tröttnade på att jag stod i en och en halv timme och tvekade mellan vad jag skulle ha! Så han tyckte men köp det då!

Bilder finns i BT!

Och ja, jag kom ihåg kameran Och jo, jag fick fota! Så bilder kommer snart i BT!!

• Everlonn
    Tjollabolla skrev 2009-01-12 19:40:19 följande:
    Fundera på du
    Ha ha vet inte varför jag fotade en massa då
    Fast jag kan lägga upp några ändå För alla som inte får mailet...eller?
  • Everlonn

Fast jag fick ju fota, och lägga ut på nätet (frågade för säkerhets skull) Då borde ju vem som helst så lägga upp bilderna från mailen? De var bättre ändå

Jag har ett par godbitar i matchning jag bara mååste visa, men annars kan nån annan så lägga upp resten om de vill *lat*

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-01-12 19:47:01 följande:
    åhh vilka fiina inköp
    Tack! Såå glad
  • Everlonn
    Hilti skrev 2009-01-12 19:44:25 följande:
    Svar på #2150 Ja tack
    jompa skrev 2009-01-12 19:45:09 följande:
    Ja jag vill se bilder
    Ok, några kan jag slänga in
  • Everlonn
    Jen80 skrev 2009-01-12 19:56:17 följande:
    God kväll!Måste bara fråga nu direkt innan jag glömmer det... Everlonn: Vilken stl börjar den FIIIINA kortärmade tunikan i? Helt underbar!! Jättefina inköp f.ö också. BuBBlan: Härlig halv lista . Du är galen !!Loveliva: Vill se fina suiten på ju!! Nån som har kort på nån liten tjej i hundsuiten? Har inte bestämt mig för om det är Ava eller inte. Det röd/vita hundsetet var ju helt underbart. Jag som inte tänkt köpa byxor/tröja till Ava för jag aldrig använder det, men det kommer jag nog inte kunna motstå !Funderar på gröna stjärnknickers till Ilon tillsammans med bubbel-linnet med grön stjärnrygg. Hade tänkt det linnet till Liam, men han passar nog inte i Molos knickers och jag vill så gärna ha det setet. Så fint!
    Tunikan börjar i 92, men jag tog 98..skillde så lite...
  • Everlonn

Är det någon annan som tänkt på vad mycket större bodys och suits är i år?

92 i suit var monsterstor!!! Så jag tog 86 i kopparna och den är större än flowers 86...par centimeter på alla håll, även i grenen...

Bodysarna är bredare i år oxå..

Ingen som lagt märke till det innan?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12