Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

jojoa75 skrev 2009-02-08 20:02:07 följande:
    Råååsa Bubblan: fiiin poptunika!! Finns den där nu? *sugen* tjollabolla: så ser det ut hemma hos oss oxå, bara att hunden tyvärr når lite högre upp o sitter o nosar på korven medan barnen äter FIIN kombo! rååsa smurfen underbara ninisar! liljan: såå söt Maia är! O alla andra oxå såklart, hinner inte skriva mer nu för det är höööög tid att natta barn!
    Jaaa, pop-klänningen finns nu! Har insett att vi också behöver en sån.. Den här tråden ÄR ju farlig!
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-02-09 09:11:55 följande:
    är det bara jag som tokälskar mina svärisar *goa människor*
    Hehe! Jag har absolut inget emot mina svärisar, men tokälska kan jag väl inte påstå att jag gör heller Jag tokälskar bara mina barn
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-02-09 11:55:44 följande:
    Är det någon mer än jag som bara älskar pärlplattorna???Min sambo tyckte inte alls om dem när jag kom hem med det men nu älskar han dem med, blir liksom bara finare och finare
    Jag älskar dem

Väntar ivrigt på kjolen och är sugen på klänningen till Nora också och kanske kortärmad blomtröja m pärlärm
  • snigelina
    melizza skrev 2009-02-09 12:37:28 följande:
    jag avgudar dem.....har ju leggings och klänning men skulle vilja ha tröjan med pärlplatte armarna med men den finns ju bara i baby ju försöker få tag på leggings till stora tjejen men de blir nog svårt ska ha 140
    Det kommer en kortärmad med pärlplatteärmar till barn sen
  • snigelina
    snigelina skrev 2009-02-09 12:39:38 följande:
    Det kommer en kortärmad med pärlplatteärmar till barn sen
    och en pärlplatte-t-shirt...
  • snigelina

Fiiiin post från BoR idag

Småfolkshalsband, Sunset-tights och blom/sländ-linne

• snigelina
    Preggi skrev 2009-02-09 21:32:38 följande:
    ´Tjejer, ni som har koll. Får butiker sälja som "privatpersoner" på Tradera? Blev lite irriterad när jag fick vinnarmail från en butik som jag egentlgen ratar... Jag kunde ju kollat upp lite mer innan jag budade iofs men jag stör mig ändå..
    Nja, njäe, det beror väl lite på det. Aktuella kollektioner får de inte sälja från (om det inte är ett felköp till deras egna barn tex eller om det är beg) och de får heller inte lägga ut hela sitt realager.
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-02-09 21:35:06 följande:
    jag med Kalasklänning + scarve + gröna frottébyxor Medaljongklänning + scarve + orangeprickiga leggings Sputniktunika + turkosa frottébyxor Cerise frottétunika Rosaprickiga leggings på rean 4 hemliga plagg och så prickigt linne, medaljongkjol och geishaklänning till mig
    Ooooh, så massa fint! Jag vill ha två plagg
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-02-09 21:37:38 följande:
    det är inget lagstadgat, det beror på märkets egna regler. Men t.ex Molo är superstrikta med att ingen försäljning av nuvarande kollektion ska finnas på T!
    Jamen precis, jag syftade på OTTs märken.
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-02-09 23:30:45 följande:
    hmm ok... då kör jag nog på 110 till isabel.. ska mysgrodan beställa imorgon? vilken tid? vet du dte?
    Åh, vad funderar du på nu? Jag vill ju också ha nåt mer.. suck..
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12