Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-15 10:34:25 följande:
    men gums inte behöver du hålla det till mig vill nikki köpa det så sälj du jag klarar mig
    Som sagt, det är ingen brådska
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-02-15 13:31:38 följande:
    såg du min jämförelse i bt?? 98 i den tunikan är mycket mindre än 92 i babyklänningarna Ångrar att jag inte tog 104 i minstjärnklänning för 98 lär hon inte kunna ha länge alls, sitter jur edan som en tunika Jämförde babyklänningen i 92 nu med 98/104 i Småfolk och de är lika stora
    Wiiiiiiiiie, vad bra! Då borde klänningarna passa på Stella
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-02-15 18:20:42 följande:
    Mums! Låter smarrigt! Jag äter.......... OSTBÅGAR! Jag inboxar.
    Har du testat OLWs med chilismak? Mums! Räcka ut tungan
  • snigelina

Imorgon kommer nog Stellas babyklänningar från EST Då får vi se om det går att klämma i henne i dem Hon har strl 110 eller 116 på Molos överdelar annars

• snigelina
    maugu skrev 2009-02-15 18:41:51 följande:
    Inte jag heller..mailade om beställning men nu tog jag påEST istället då jag hörde att babyklänningarna var megastora..PS!Jag finns oxå på FB..är ni fler i tråden?Inboxa mig gärna ert namn så snokar jag rätt på er
    Du har redan lagt till mig ju  

Men jag vill gärna ha fler polare
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-02-15 19:00:02 följande:
    Men oj! Kommer hon i de så kan ju Anjelin bada i sina....
    Ja, vi får väl se om hon kommer i dem. Tanken är ju att de ska vara som tunikor då, men hon är ju lite rund..
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-02-15 19:01:05 följande:
    jag med Jessica Carlsson heter jag men kanske är svårt att hitta ör det är ju lite vanligt kanske...
    Ska leta Annars om maugu lägger till dig så finns jag bland hennes vänner och jag har samma profilbild där som här
  • snigelina
    melizza skrev 2009-02-15 19:01:56 följande:
    vilka tog du??jag vill ha regnbågen.... förresten har inte du blomma/slända tröjan med knapp?? vart har du fått tag på den i så fall?? vill så gärna ha den
    Jag hade beställt hem kopparna till mig - är så ledsen att de inte finns i större strl. Sen impulstog jag dalmatiner också..

Tröjan med knapp var en specialbeställning
  • snigelina
    lillronya skrev 2009-02-15 19:03:57 följande:
    Hoppas på att få se bild sen då.
    Ja, jag lovar att fota om hon går med på att prova dem och om de passar Annars får jag väl hoppas att jag kan få dem sålda.. eller returnera dem går ju iofs också
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12