Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-02-14 16:05:01 följande:
    ÅÅ vet du om han har kvar halsband? jag glömde såklart kolla på det.
    Halsbanden är slut, jag fick sista
  • snigelina
    Buttelina skrev 2009-02-14 23:40:04 följande:
    absolut. tveka inte!!!
    Nää, det får man inte Iiih.. var helt uppstressad innan jag fått iväg min order
  • snigelina

Godmorgon! Undrar om jag ska trotsa minusgraderna och ge mig ut och hämta mina molosar?

• snigelina
    jompa skrev 2009-02-15 09:23:18 följande:
    Hej tjejer. Funderar på att beställa lite från Rackamaja. Har aldrig gjort det förut, är de bra?
    Japp, hon är jättegullig!
  • snigelina

Näe. Dumt att fråga här kanske, men ska Stella ha dalmatinklänningen? Volangklänningen, alltså..

Hon har redan den långärmade tröjan m knapp, linne och leggings. Ja och sen köpte jag babyklänningen igår i strl 92 som tunika, men den kanske inte passar.. och volangklänningen är ju så fin. Gaaaah, dilemma. Jag har egentligen inte råd att köpa den just nu, men å andra sidan är den redan slut i många butiker så ska man ha den får man nog köpa den nu..

• snigelina
    nikki2006 skrev 2009-02-15 09:30:12 följande:
    hur många minus har ni?
    Inte så många Men det är lite bökigt, det har skickats med DHL och ska hämtas en bit härifrån..
  • snigelina
    nikki2006 skrev 2009-02-15 09:32:52 följande:
    molosarna är värt besväret åk iväg och hämta nu kvinna
    Haha, men jag veeet inte. Jag måste släpa med mig en stor flyttkartong dit (ska skicka duplo) och sen måste jag släpa med mig en ännu större kartong hem.. Kanske lättare att göra det när man inte måste ha med sig barn också.. hm..
  • snigelina
    Zvartaliljan skrev 2009-02-15 09:34:58 följande:
    ÅHHHH Ja mysgrodan ska få in regnbågs-ytterkläderna i 86/92 så nu får jag en jacka ändå Funderar bara på om det ska bli anorak eller jacka...anoraken kanske inte är så mycket mindre i 86/92 eller vad tror ni???
    Jag skulle tagit jackan, anoraken ser ju ut att ha konstig modell. Tror den skulle vara tältig på Maia även i mindre strl
  • snigelina

Har också auktioner ute nu, det är kul

• snigelina
    nikki2006 skrev 2009-02-15 10:27:23 följande:
    superfina linne, fel stl bara, surar
    Det finns ett till, men det fundilerar Butte på
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12