Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-01-30 15:39:15 följande:
    Havsvind: Suuperfin shopping och fina kombos. Blev kär i småfolktröjan med taxar, den har jag inte sett innan. Såå  fin! Är det nätshopping??Nu finns modellbilder på Kik Kid oxå!
    såååååå fin han var iden och färgen är ju kanonfin ju......synd att inte min tjej kan ha sådana....vill att hon ska vara liten igen
  • melizza

God kväll!!!

Shoppas det eller vad händer här idag???

Har jag missat några nyheter?? katvig...har det kommit nånstans mer än mysgrodan??...mera molo???

jag har varit på kurs både igår och idag och ska även imorron hela dan så ni måste uppdatera mig lite nu för det känns som jag missat massor annars

• melizza
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-31 19:05:34 följande:
    Hellu girls! Massa fint i bildis as usual Smilla Milla-- söta söta lilla Svea i Molo vovvarna, jag tyckte keans kjolen va finast till Loppan--- Fina lilla Maia!! Å va snyggt det va med kaninerna till pärlorna!!Nikki--- Fina combos på dina söta töser!!Elaizans mamma--- Fina bilder på söta barn, hur är jeansklänningen i strlk?  *vill ha* Quiet--- Härlig färg glad liten kille!!Jacao-- Söta lilla Vilhelm i finaste Katvig ränderna!! Och fina Greta i dalmatin linnet Tjolla--- Den är verkligen ursnygg den kikkiden Butte--- Härlig hopping!! Å söta lillebror i underbar combo!!Linnea--- Många fina bilder på dina killar Tofflan--- Fina hoppingen   Gillade verkligen MiniRodini tröjan, kanonsnygg!!Tinkerbell--- Underbar hopping!! Älskar IdaT kotte regnstället!!La Woman--- Fina tjejerna dina i snygga combos
    Bubblan var superfin i blommorna...tror jag faktiskt börjar falla för dem...bubblan har helt enkelt övertygat mig....nu måste nog Stella ha lite sådana blommor
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:00:16 följande:
    Aaah, den blev skön Oooo va fin Bia var i regnbågen o Kik kid, verkligen underbar kombo.
    underbar bild på atjooo killen...*S*
  • melizza
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 20:20:28 följande:
    Danke!BTW, jag har tagit Ronyas plats ikväl och knaprar ostbågar
    skicka hit lite ostbågar...ååå vad sugen jag blev.....orkar inte åka iväg o köpa det nu
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-01-31 20:30:23 följande:
    uuuh jag är sååå mätt. gubben lagade baconlindad fläskfile med klyftpotatis, ugnsbakade morötter och bearnaiesås  fyy vad gott det var
    ååå gud vad gott det lät...sicken kock du har

vi har ätit tacos här så jag är med supermätt men sugen på gottis blir man ju alltid så här en lördagskväll.....jag får nog gå o gräva i skåpen o se om jag hittar nåt
  • melizza
    Incommunicado skrev 2009-01-31 20:59:51 följande:
    visst e de? Molo har han nästan varje dag men man blir sur om det är stora/många fläckar, det är slarvigt....
    en gång när jag kom o hämtade Stella på dagis så hade dem tvättat en tröja som hon fått fläckar på åt mig....det var snällt tyckte jag och det var en molo så jag var himla glad att dem gjort det för om man tvättar direkt så brukar det ju vara lättare att få bort fläckarna har jag fått för mig iaf
  • melizza
    Camellis skrev 2009-01-31 21:08:04 följande:
    Ja, det var snällt! Vilken schysst personal!
    ja dem brukar alltid berömma hennes kläder och har väl fattat att dem inte är helt gratis så dem kanske tänkte på det eller så var dem bara schyssta den dan....dem kanske fick dåligt samvete för att dem glömt haklapp med  Glad

Men oftast så kommer dem på morgonen och säger: vad har Stella för fint på sig idag då?? det är kul att dem tycker hon har fina kläder...några har tom frågat efter sajter där man kan köpa dessa kläder
  • melizza
    ängeln83 skrev 2009-01-31 21:12:20 följande:
    Naeh, alltså det är väl inget allvarligt så, men när Liam blir riktigt ledsen eller arg så slutar han andas och tuppar ibland av lite. Oftast är man ju beredd om han skriker lite innan och då får man ta upp honom, vara lugn och gå runt lite så börjar han skrika igen. Det läskiga är om han inte skriker innan, har hänt flera gånger att jag hittat honom alldeles blå i ansiktet. Dålig på att förklara men du kan läsa mer här:www.sjukvardsradgivningen.se/artikel.asp?Cate...
    nä men usch vad läskigt...blir man inte lite så att man inte vill att han gråter och låter honom göra som han vill då istället...jag hade nog varit livrädd när det hänt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12