Inlägg från: melizza |Visa alla inlägg
  • melizza

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-01-27 11:09:16 följande:
    haha ja tänk om åhh jag måste börja spara snart jag ska ju på tre lagersalger
    lagersalgen brukar väl vara ungefär runt samma tid eller?? har för mig att i höstas så var det katvig först och sen småfolk och sen molo va`?

jag ska nog bara gå på molo....skulle egentligen vilja gå på småfolk med men det får jag nog inte för min superekonomiska sambo
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 11:14:57 följande:
    Ja du får öppna tre lagersalgskonton nu och varje gång du får ett shoppingsug sätta i den summan på ngt av kontona istället Läskigt tomt och ensamt i brevlådan hela våren men tänk vad du kan spendera sen runt maj
    det var ju rätt smart...så skulle jag behöva göra...lever i nuet och morgondagen är ett annat problem ju Skrattande
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-01-27 11:21:03 följande:
    Helt OT men perfekt till dagis nu i vår(bra pris med )www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8321...
    Fin och bra pris!!! Dem är jättebra till dagis pop jackorna faktiskt och en molofleece under ifall det är kallt....perfekt. Har med spanat efter en röd till Stella som ligger i min minneslista.
  • melizza
    snigelina skrev 2009-01-28 08:26:09 följande:
    Jag fick förresten hem tre paket igår och bland annat den cerise/vit-randiga tunikan m gröna kantband fråN Vildänglar (tack till er som tipsade! )Åh, så fin den är!Någon undrade vad den går att matcha till och jag tycker den är jättefin till både dalmatintights och pärlplattetights. Har inte fått de vita tightsen med blommor och sländor än, men jag tror den blir en hit till dem också

kommer det tights med blommor och sländor????? åååå det måste ju Stella ha....finns dem att se nånstans???

Gomorron förresten Skrattande
  • melizza
    tinkerbell74 skrev 2009-01-28 10:43:41 följande:
    Godmorgon.
    Everlonn skrev 2009-01-28 10:46:32 följande:
    Godmorgon alla
    Nova76 skrev 2009-01-28 10:47:26 följande:
    god morgonOj, nu vaknade J!
    Gomorron!!!!
  • melizza
    Buttelina skrev 2009-01-28 12:13:41 följande:
    nu ska vi äta en bit kaka som jag och barnen bakade innan. *kladdigt värre*
    åååå det hade jag gärna velat ha nu med....kanske med ska baka här hemma med min lilla sjukling
  • melizza

Nu har min lilla skrutt haft feber i tre dagar och äntligen blivit lite piggare och nu har hon fått utslag över hela kroppen....blir knäpp på alla dessa sjukdomar. Själv börjar jag med bli krasslig nu också

• melizza

Alltså jag var inne på batinki och shoppade två tröjor från rean till min stora tjej. Jag har inte fått nån bekräftelsemail eller nånting ännu och detta var två dagar sen. Sen igår skickade jag ett mail och frågade efter det för jag ville betala men har ännu inte hört nåt. Hallå vad är det för fel på dem?? Vill dem inte att jag ska handla av dem eller Ledsen
    Jag ska vänta i några dar till och sen skiter jag i den beställningen. Visst är det lite skumt??

• melizza
    Nova76 skrev 2009-01-28 13:32:56 följande:
    Fy då... har du också fått feber nu? Krya på er snabbt!Själv skulle jag vilja ha ett mirakelmedel mot min f-rbannade hosta, blir snart knäpp...!
    Nej ingen feber men jag är alldeles slemmig i halsen och så har jag blivit jättehes och snorig.
  • melizza
    Smultronhjärta skrev 2009-01-28 13:41:51 följande:
    Hehe- undrar hur många det var i Buttes adresslista
    ha ha jag var med!!! *tjohoo
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-28 13:44:25 följande:
    Hm jo det verkar skumt! Kanske råkat ut för sjukdom el nåt?

ja jag får väl vänta några dar till och så får vi se

Blev så glad idag när jag mailade my-baby. Jag hade bytt lite grejer där och dem kom aldrig så nu fick jag ett tillgodokvitt så jag kan handla där men jag ska vänta tills det kommer mer molo nyheter eller katvig.

Har inte vart vid brevlådan ännu men hoppas jag får fina paket idag....väntar på lite småfolk från lillaw

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12