Vi som shoppar danska barnkläder del 12
jag ska nog bara gå på molo....skulle egentligen vilja gå på småfolk med men det får jag nog inte för min superekonomiska sambo
Nu har min lilla skrutt haft feber i tre dagar och äntligen blivit lite piggare och nu har hon fått utslag över hela kroppen....blir knäpp på alla dessa sjukdomar. Själv börjar jag med bli krasslig nu också
Alltså jag var inne på batinki och shoppade två tröjor från rean till min stora tjej. Jag har inte fått nån bekräftelsemail eller nånting ännu och detta var två dagar sen. Sen igår skickade jag ett mail och frågade efter det för jag ville betala men har ännu inte hört nåt. Hallå vad är det för fel på dem?? Vill dem inte att jag ska handla av dem eller
Jag ska vänta i några dar till och sen skiter jag i den beställningen. Visst är det lite skumt??
ja jag får väl vänta några dar till och så får vi se
Blev så glad idag när jag mailade my-baby. Jag hade bytt lite grejer där och dem kom aldrig så nu fick jag ett tillgodokvitt så jag kan handla där men jag ska vänta tills det kommer mer molo nyheter eller katvig.
Har inte vart vid brevlådan ännu men hoppas jag får fina paket idag....väntar på lite småfolk från lillaw