Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova: Max är väldigt aktiv..folk undrar ofta om vi sover gott på nätterna
    Max är (om allt går bra) 2 1/2år vid ankomst så det är ju inte såå tätt ändå..
    Ojdå nu måste jag rusa till BM- tidsoptimist
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-29 12:01:17 följande:
    vad jag skriver mycket SKIT
    Haha-ja men skit är ju inte såå farligt Tänk om jag skulle skriva alla fula ord som hoppar ur munnen på mig titt som tättCool
  • Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-01-29 12:34:25 följande:
    Jag gillar den andra kombinationen - tror den ska finnas i klänning oxå. *slickar mig om munnen*
    Wunderbar Småfolktröja och tös i BT
  • Smultronhjärta
    gambia90 skrev 2009-01-29 13:29:47 följande:
    ok har fått svar från veras hus om att de inte täcker försvunna paket. Att det står i deras villkor att de inte kan ta ansvar för postens ev slarv;(
    Men man kan inte friskriva sig från det ansvaret oavsett vad som står i deras egna villkor- hör med Maugu, hon har koll på det där
  • Smultronhjärta
    snigelina skrev 2009-01-29 13:36:18 följande:
    Usch, läste mer i Veras hus köpvillkor. Ingen butik jag kommer välja att handla ifrån..
    Åhh inte säga så när jag väntar på paket från domHemlis Orkar inte börja jiddra ju..
  • Smultronhjärta
    gambia90 skrev 2009-01-29 13:54:40 följande:
    Så här skriver verashus: Alla beställningar skickas med Posten. Ansvaret för varan övergår till köparen vid mottagande av leverans. Veras hus ersätter EJ paket som kommit bort på grund av postens felaktiga hantering.Fast fraktkostnad på 39:- tillkommer på beställningar inom Sverige.
har mailat konsumentrådgivaren i min kommun!
    Bra! Du har lagen på din sida
  • Smultronhjärta

Hej hallå i tråden

Genomförkyld och ynklig kikar jag in för att fråga ifall de fina Molobyssorna på Skatten i BT är de från hösten som har en liten rosett framtill? Visst är det väl dom?

Tänkte gästboka Skatten men kunde ju inte
    Fantastiska Skatt: Frågar snällt om tillåtelse att kika in? *knack knack*

• Smultronhjärta
    maugu skrev 2009-01-30 10:41:02 följande:
    Välkommen i klubben-snor,snor..
    Ajdå..du med alltså? Krya på dig
    Jag har mest ångest över att här har överaktiva Max fått nog av tv:n så jag måååste släpa mig ut och lufta honom annars kommer vi ha krig här i eftermiddag kombinerat med diverse jäkelskap som brukar komma när mamman är sjuk... Telefonen i toaletten, blomjord i sängen eller varför inte snatta ketchupen ur kylskåpet och måla köket lite
  • Smultronhjärta
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-30 10:47:59 följande:
     sorry, nu kan du klampa in Japps visst är det dom! Helt underbara är dom!! Fast utan rosett   Måste nästan ha ett par i större stl, dessa är snart för små
    Tack tack
    Skatten är så fin i dom så du får nog jaga en större size Vilken stl är det på dem han har nu och hur stor är sötnöten?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12