Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Så nu tror jag att jag fått med alla 

Sorry, tyckte jag la till så många, måste ha missat nån.

Jaha, nu kan ni andra oxå komma in

Nr 2 var sambons favorit Dock tycker jag själv att de ser ut som killglasögon! Kommer kännas som om jag tagit på mig hans.. vet att det säkert inte är så, men men..

snigelina: hmmmm nu fick jag nästan lite panik ju! Får se vad min mamma säger oxå, ska träffas imorron eller kan jag kanske ta med mig dom o visa på träffen imorron? ca 15 pers som kan råda mig då ju

• jojoa75

hmm från sidan...

nr 3 har små små hål på sidan, vilket gjorde att lollypop tyckte dom såg ut som såna man köper på macken

nr1 har hål som gör att det blir ett litet litet P på var sida.

Inga av bågarna känns obekväma på nåt vis, inga kanter jag stör mig på eller nåt.

• jojoa75

Oj, helt paff, blev inte superförtjust i nån av småfolkisarna

• jojoa75

hmmm ja jag har faktiskt varit så noggrann att jag skrivit upp streck på de olika numrena

2 bara massa nej Sorry sambon, men jag håller verkligen med... NEEEEEJ

1 några ja några nej

3 ett nej, flera ja

4 bara massa ja

5 flera ja

jaha.. gillade inte alls 4 igår Men idag när jag provade dom o kollade själv i lugn o ro så gillar jag dom mer.
    Själv gillar jag nog 1 o 5 allra mest o så fyran lite.

att det ska vara så himmelens svårt..

• jojoa75
    havsvind skrev 2009-02-07 23:12:07 följande:
    Mellan ettan och femman så helt klart femman!!!   Nr 1 går bort.Men sätter fortfarande mitt hopp till nr 4
    har provat o provat lite igen här hemma, ska nog gå dit igen på måndag o kolla om de hade mindre (snigelinas tips), kanske i fyrans stil lite med färg o så.

TACK alla ni underbara!
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-02-07 23:24:06 följande:
    Det vore ju bra!!Gokväll på er!!jojoa --- Jag vill oxå vara med och kika, *hittar inga bilder ju*
    nu kommer skattens mamma oxå in, hade lagt in nån annan fantastisk som jag snabbt tog bort nu
  • jojoa75
    Fantastiska Skatt skrev 2009-02-07 23:38:39 följande:
    Jojoa --- Oj vad svårt!! Får man vara heelt ärlig   (annars får du blunda nu ) Jag tycker nog du ska ha ett par som är mindre och nättare, nr 5 är ju nätta men tyckte inte formen passar ditt ansikte riktigt.
    tack, klart du ska vara ärlig!
    Hade ju inte lagt upp kassa bilder på mig själv här i massa olika bågar om jag inte tålt att höra vad ni tycker ju!
    Håller med dig om att de ska vara mindre, tyckte snigelina oxå.
    o lite likt nr 1, 4 o 5 i stilen men mindre

Tack igen alla, bästaste!
  • jojoa75
    Incommunicado skrev 2009-02-07 23:55:27 följande:
    Hej kikar in som hastigast o ser att det är sjukt i tråden - hoppas de små kryar på sig! :_(Hittar inte traderatråden, någon som kan länka? Jag skrev följande mail till Tradera, hoppas fler hakar på:Hej! Jag misstänker att vi är många säljare som mailat om det här: Säljare ska förstås bedömas med det nuvarande systemet för att skydda köparna, men köpare är också ofta oseriösa och struntar i att betala eller betalar sent. Ni borde således ha två kategorier åtminstone att fylla i efter auktion: snabb betalninggod kontakt Om ni inte ställer högre krav på köparna riskerar ni att förlora oss säljare för vi är väldigt många som säljer barnkläder som snackat ihop oss och tröttnat på att "ta skit" från köpare men inte kunna ge tillbaka. Många köpare som köper just kläder t ex är väldigt oseriösa och betalar ofta inte. MVH
    jag hängde på o har mailat jag med nu!
  • jojoa75

gonatt o kryapåerkramar till alla sjuka pölse-käringarnas barn!

men shit, e bildtråden stängd?

För många bilder

• jojoa75
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-08 00:52:16 följande:
    jojjoa vilken stl har du i katvig klänningen  ?
    92 enl råd från Butte mfl som har den. (hon är ca 94 - 95 lång o väger strax över 15 kg)
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12