Inlägg från: jojoa75 |Visa alla inlägg
  • jojoa75

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-02-12 23:06:43 följande:
    Ingen koll på den.Men den ser fin ut!!

hm det är möjligt, kollade bara reapriset, inte vad de tog ordinarie

Nej NU loggar jag av, det blev ju lite trevligare här så jag lyckades inte slita mig innan

Gonatt!

ska bara in på T o kolla.. Finns det nåt roligare att hålla koll på antal bud?

• jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-02-13 00:00:58 följande:
    Visst är det lite sött? Gillar hans mysiga fröknar.Nu känns det nästan vemodigt att han ska byta dagis
    ska han byta dagis?
    mm det var jättegulligt!
    Vi hade Lucas på ett montessoridagis inne i stan, valde att inte byta dagis när vi flyttade ut här. Emma började där oxå sen o hon får gå kvar där tills det är dags att börja Nollan som Lucas gjorde nyss.
    De är underbara där!
    Var på besök en dag där i Lucas grupp när han gick kvar, fem o ett halvt år var han då. De hade lärt sig kartan med alla världsdelar o hur de såg ut o vad de hette. Ental, tiotal, hundratal. Alla former, större än, mindre än mm mm mm mm
    O de lär sig genom lek! Helt fantastiskt! Lucas stortrivdes o det gör Emma oxå!
    Nähä, sova var det ja... gonatt!
  • jojoa75
    Duntoffla skrev 2009-02-13 00:11:43 följande:
    Låter som ett kalabra dagis! Vad de lär sig massa! Vi har hela tiden stått i kö på ett dagis ute där vi bor. Tyvärr fanns det ingen plats där från januari då vi ville att han skulle börja så nu får vi åka en liten omväg till "grannorten". De verkar toppenbra där men jag vill helst att han går närmre där vi bor samt att jag gillar att de är ute mycket på det dagiset han ska börja på. (inte ur och skur) Min gamla dagmamma jobbar där, min faster och en del andra jag känner plus att alla talar varmt om det.Nu måste jag också nannaGo natt
    Ja de är underbara
    Vad jag missade skriva i inlägget är att vi alltså valt att köra den vägen trots att det finns dagis här på gångavstånd. Är ju så viktigt att man trivs med dagiset..
    Det nya dagiset som Noel ska gå på låter ju oxå bra! bra att känna nån där ju!
    Ja att vara ute mkt är ju a och o, blir ju inte så mkt sjuka heller..
  • jojoa75

Superkallt här idag!
    Ska åka o hämta mina nya glasögon idag!

• jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-02-13 09:29:01 följande:
    Blev det nr 2
    Japp

Övervägande majoritet valde dom, både ni här o vänner o familj som såg dom IRL.
  • jojoa75
    Martha skrev 2009-02-13 09:26:41 följande:
    Blev så full i skratt här om dan när jag kollade i eran bildtråd.. Nån som klätt sina barn i våriga jackor och skor för det kändes som våren var på väg... Blev bara tvungen att fota hur det ser ut här  (Borlänge, Dalarna) just nu. Brukar inte vara så här mycket snö men i år har det kommit enormt mycket. 
    va mysigt med så mycket snö!

Men usch vad jobbigt när man måste ut o köra.. Gillar inte alls att köra när det är snöigt..
  • jojoa75
    Smultronhjärta skrev 2009-02-13 09:49:52 följande:
    Nope- jag är såå duktig på att inte handla när jag inte har köpstopp så jag har inte handlat knappt något Jo ett par nya Mologummisar i större storlek till i sommar- that´s it*klapp på huvudet*Iofs så har jag köpt massa annat till hemmet istället- mattor, lakan och grejs men det räknas väl inte
    Nej det räknas väl verkligen inte.... Så mkt som vi renoverar o köper grejor till huset, så inte katten vill jag att det ska räknas

Nova: japp, ska bli kul o skönt att kunna se Ska bara få donnan i huset att förstå att vi måste göra oss i ordning o åka... En bestämd donna är det, min tös!
  • jojoa75

Haaaaallåååå i tråden!
    Haft en mysig dag o ska ha en ännu mysigare kväll, barnen sover hos min mamma
    Ska ut på bio nu strax.
    Har hämtat mina brillor, bilder finns på en naturligt vintervit jojoa i glasögon mappen

Byeeee

• jojoa75

Ooooo var inom bildis en snabbis o OJ vad jag är glad att jag beställde klänningarna!
    Hoppas bara dom passar Emma....
    Beställde regnbågen o kopparna tror jag ...

idag var jag inom annacill o köpte starstunikan med filmmotiv.. sååå fin

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12