• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-03-01 09:26:55 följande:
    Ja dom shoppar åt honom ibland, mamma skulle gärna göra det alltid om hon fick Igår fick han en Cars tröja och vattenflaska med cars med. Och håll i er! Faktiskt så var tröjan FIN! Den var lite lik Molo med print på väg och berg och sen bilarna, från H&M var den.
    Ibland kan de chocka, fast det är inte ofta

Jag tittade på HM igår efter tröjor till M men de hade verkligen inget jag ville ha.
    Letar fortfarande och hon behöver verkligen tröjor. Alla har blivit för korta och tjockismagen sticker fram
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-01 09:44:15 följande:
    Han har 86 i sina andra NS men har precis köpt nya Army i 92. Lindex och Katvig (nya) velour har han 92, Molo 86
    Jag har ju 86 till M så då kan Noel garanterat ha 92. Han är ju längre än henne.
  • jompa

Hmm undrar om man ska åka till POP och köpa några tröjor till M, eller har ni några andra tips?

• jompa

En annan fråga, vet ni hur Lindex velourisar går på T? Är det någon ide att lägga ut såna.

• jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-01 09:52:18 följande:
    Gillar du inte Småfolks då? De är ju lite smalare i modellen. Annars är ju POP enfärgade ribbade bra
    Jo men då måste de vara de gamla då den nya modellen är bredare.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-01 09:54:27 följande:
    Åh vad jag är sugen på Molo-kängorna men är inte säker på om jag ska kosta på såna och vilken storlek jag borde ta i så fall. Kikade lite nu och nya och större storlekar går rätt ok medan beggade och mindre går sådär
    Ok men då struntar jag nog i det, har ju mindre (80) storlek på mina.
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-01 09:56:20 följande:
    Jompa- gillar du den lila småfolken med lejon på?
    Ja kanske, vet inte riktigt vilken det är.
  • jompa
    ängeln83 skrev 2009-03-01 10:03:21 följande:
    Denna underbara, klar favvo här hemma
    Ja den är fin.
  • jompa
    Tjollabolla skrev 2009-03-01 10:18:57 följande:
    Men vi har ju den turkosa från i höstas. .. Annars är det ju den jag tycker är finast men dom är ju nästan likadana...
    Men om det är den du tycker är finast ska du ju köpa den.
    Skit i att det är ungefär samma färg.
  • jompa
    Buttelina skrev 2009-03-01 10:21:50 följande:
    nääädå, den är helt annorlunda tänk så mycket fint du har som matchar den. tycker du den är finast så köp!!! jag tycker den är såååå milo
    Håller med dig, han har ju så mycket annat i de färgerna vilket gör den mest praktisk.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12