• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Bubblan: Var har du köpt de vita/lila leggingsen till Ida. Alltså Katvig?
    Vill ha, eller måste ha

• jompa
    Smultronhjärta skrev 2009-03-06 08:13:46 följande:
    Jag viiiiill också ha en till Max Men jag har insett att den ljusa botten inte är någon vidare matchning ihop med min vandal till son så det blir skaloverallen från pop*tråkigt men tåligt*
    Står Pops overall emot väta bra?
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-07 09:57:18 följande:
    Morrn! Så det är någon kvar? Trodde jag skrämde bort alla Ja, nu är den snart min. Vad händer hos er då? A har precis åkt till jobbet för att ha möte med nya VD:n. Jag är grymt sugen på att åka till Forum och tokshoppa till mig själv. Synd bara att jag inte har  massa miljoner till det
    Men gör det, det är så kul
    Vi ska åka i väg till Stinsen och shoppa lite, M behöver byxor och ska se om jag hittar några på POP. Sen behöver P tröjor så det ska vi se om vi hittar oxå.
  • jompa
    GROD PRINSARNA skrev 2009-03-07 10:01:43 följande:
    har lagt in nya bilder i BT... ursäkta om ni får ont i ögonen av den dåliga bildkvaliteen!!
    Supersöt barn du har
    Och fina kläder oxå
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-07 10:04:32 följande:
     Nej, jag trodde inte heller att den lila skulle falla mig i smaken då den är rätt ljus men den ser superfin ut. Man kan ju alltid piffa upp med gult eller något till.Visst har man en förmåga att ändra sig? många saker som jag tyckt varit asfula först hamnar till slut i garderoben.  Vill i så fall vänta tills A kommer hem igen. Pallar inte att kuska runt med Noel själv om jag ska prova kläder. Det västa är att jag kommer hitta massor bara för att jag inte har råd...Har du förresten hunnit testa jackorna på barnen? Velar som sjutton ang jacka. Är så grymt sugen på MAT (såg ett kort på N i hans gamla och den är så fin) men vill inte ha med luva och egentligen är de inte särskilt vattenavvisande heller...
    Just det, kommer kort om en minut
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-07 10:12:51 följande:
     Fast dina barn passar ju faktiskt i nästan allt. Lyllo! Ingen panik! Undrade bara om du kanske hunnit testa än?
    Nu finns de i BT
  • jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-07 10:15:39 följande:
    Tack! Vad fina de är i dem! Verkar de bra? Vilken storlek har du nu tagit till M?Och vilka färger finns de i? Tänkte först på turkos till Noel men är sugen på brun eftersom han passar så bra i det.
    Till M har jag stl 80, och till P 100. Vet inte vilka färger de finns i för alla butiker tar in olika.
    Vi hade en sån till P förra våren och den funkade jättebra.
  • jompa

God morgon.

Verkar vara lungt här än så länge. {#lang_emotions_smile}

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12