• jompa

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nån som vet om Katvigs velourbyxor.

• jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 07:49:59 följande:
    Mårning mårning!Idag kommer Bubblan hem *jipiiee* Å vad mamman saknat Å gubben kommer åxå hem från Amerikat i eftermiddag, härligt med alla hemma igen Hoppas på lite paket idag
    God morgon.
    Vad skönt att de är på väg hem till dig.

Väntar oxå paket, kommer nog komma under hela veckan
  • jompa
    RååSa BuBBlan skrev 2009-03-04 07:55:07 följande:
    Ja det ska verkligen bli härligt att få hem dom Vad väntar du på för tjusigt?
    Jag vänta på två Småfolks tröjor från T, ett par NS jeans från T, nya NS kläder från Babyshop, och sen Didriksson jackor från LPL.
    Det var nog allt
  • jompa

Hej tjejer

Idag fick jag de två Småfolktröjorna jag köpt på T. Fina

Bubblan: Var jackan för liten till Ida? Finns det inte 110 nån annanstans än Mysgrodan?

Julia o Nelly: Vad tyckte du om MAT jackan, passade den?

• jompa

Hej igen

Nu sover barnen och mannen hör jag

Alltså vet inte om jag ska behålla de två Småfolkströjorna jag fick hem idag. Får tänka över natten.

• jompa

Hej igen

Nu sover barnen och mannen hör jag

Alltså vet inte om jag ska behålla de två Småfolkströjorna jag fick hem idag. Får tänka över natten.

• jompa

Hej tjejer.
    Lite extra slantar kom idag
    Vad ska shoppas? Ska nog i alla fall ha ett par lila Katvig velourbyxor. Är de normala i stl?

Sen har det kommit några fler nyheter, typ långärmade Katvig tröjor? Behöver till sonen.

• jompa
    Tjollabolla skrev 2009-03-05 16:45:04 följande:
    Tack gumman...! Regnoverallen är verkligen fiiiin! Ja han har verkligen smalnat av, aldrig att jag har kännt hans revben eller ryggkotor innan... Tur han har lite att ta av Men nu får det minsann vara bra! Han har blivit sååå mammig och gnäller bara jag går ut ur rummet. Han äter fortfarande i stort sett ingenting och vill bara sitta ner och titta på TV... Vill ha tillbaka glada busiga Milo!!
    Nä lilla söta Milo. Hoppas han får vara frisk nu så han kan leka och busa som han brukar snart.
    Inge roligt alls när de är så sjuka.
    Krya på sig kramar från oss {#lang_emotions_kiss}
  • jompa

God kväll

Nu sover barnen, men inte mannen
    Var och hämtade ut mina paket nu i kväll och i låg helt underbara jackor från LPL. En turkos och en svart från Didriksson. Sen var det ett paket med NS Army byxor och en t-shirt.
    Fick även ett pas NS jeans från T.

Åhhh vad jag älskar de gamla jeansen med brun mudd, de passar så bra på min smala son, måste leta på fler såna.

• jompa
    Duntoffla skrev 2009-03-05 20:51:08 följande:
    Go kvällSå mannen somnade inte vid nattningen ikväll? Du får gärna visa kidsen i jackorna sen. Är lite nyfiken på dem.Jag fick också NS idag fast de nya harem. De känns mjuka och sköna
    Japp fixar bild i helgen.
    Den turkosa är superfin. Nu var de lite stora jackorna men det är ett tag kvar tills de ska användas och med fleece under så räcker de hela våren och kanske även hösten.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12