Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

THEA och Grodan skrev 2009-01-18 22:36:53 följande:
    Lillronya: Hur har ni klippt sötnosen? Trimmer?  Alex vill också ha mohikan
    SAtte vax i tuppkammen och trimmade av det i sidorna. Satte honom på en pall framför spegeln.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Smileycat skrev 2009-01-18 22:42:54 följande:
    Jättefin frisyr.. Har alltid velat ha så på en son ,men sambon mobbade deras lillkusin när han kom me den mohikan förut.. Så man får väl se..
    Tack!
    Han får ha det så här tills han får mer hår. Sen ska han ha långt.
    THEA och Grodan skrev 2009-01-18 22:45:53 följande:
    Har era auktioner också fastnat i powerlistern???
    Japp
  • lillronya
    Fiffa5 skrev 2009-01-19 07:04:08 följande:
    Godmorgon!Igår hade jag avslut på en massa auktioner, blev iaf 780 kr! Ganska bra för en första rensning. Var ju bara två danska plagg, sen bl.a. en del POP-kläder som var ganska välanvända och så en del Lindexplagg vi fått i present men aldrig använt...Har mycket mer kläder att lägga ut så nu är det bara att ta nya tag o börja jobba med powerlistern igen.... Men det är ju himla kul när det faktiskt ger lite pengar och så är det SÅ SKÖNT att bli av med det som bara ligger och tar plats!Idag ska packas paket, inte lika roligt dock
    Godmorgon!

Hade också avslut igår. Roligt! Men tråkigt att packa...
    La ut nya samtidigt.

Är det lönt att lägga ut randiga pop-tröjor i 92? Har ärvda såna som det inte är nåt fel på, men används aldrig.
  • lillronya
    MGn skrev 2009-01-19 07:59:53 följande:
    Jag är så glad! Jag fick tag i två overaller från molo på rea, rätt fäger i rätt storlekar =) Brukar inte skriva i tråden, men så glad att den finns ;)
    Grattis!!!
  • lillronya
    Fiffa5 skrev 2009-01-19 08:13:18 följande:
    Min POPkläder gick dåligt. Det kanske är dålig timing eftersom POP har stor REA nu. Man kanske tjänar på att vänta lite.
    Jaha! Men då väntar jag lite till.
  • lillronya
    Linnéa81 skrev 2009-01-19 08:49:56 följande:
    dom har en del tröjor och sen har dom de randiga tröjorna i plysh för ta 2betala för 1
    cerise/röd?
  • lillronya
    ängeln83 skrev 2009-01-19 09:00:48 följande:
    lillronyaFiiiiina barnen i BT, o jag gillar E:s frilla skarpt, urtufft
    Tack! Ja han är lite cool, den där.
    ängeln83 skrev 2009-01-19 09:06:50 följande:
    Nu har jag packat lite T paket, pjuh, lite mindre jobb nu när jag äääntligen fick tummen ur och fixade automatiska vinnarmail Funderar på att slänga ut lite mer, tycker ändå det går ganska hyfsat nu, blev överaskad att jag fick så pass bra för lurv jackan, tur att jag inte sålde den för 200 kr
    Ja värst vad bra det gick för jackan! Hade spn på den, men den blev för dyr.

JAg fick 381kr för me&i jackan som jag köpte för 380.
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12