Inlägg från: lillronya |Visa alla inlägg
  • lillronya

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Varför blev corrob:s namn sådär?

Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • lillronya
    Buttelina skrev 2009-01-19 17:50:23 följande:
    antingen avstängd eller så stängde hon av sig själv...
    Aha! Smidigt...
  • lillronya
    ellenagnes skrev 2009-01-19 17:59:11 följande:
    Hej, Nu var det länge sedan jag var här och jag inte om någon änns minns mig. Men nu skulle jag behöva er hjälp. Vet ju att denna tråd är för danska kläder men vet att det ibland även skrivs om tex Nova Star. Nu till min fråga: jag har blivit förälksad i ett märke som heter rockefella och undrar om någon har koll på detta märke? Hur är dom i storlek? Någon som känner till någon rea?
    Heej!
    Jag kommer ihåg dej!

JAg har en tröja till Anjelinifrån Rockefella.
    De är små i stl. Jag tog 3-4 år till henne och hon har i vanliga fall 92 i det mesta.

Annacill har en del på rea iaf.

Måste bara säga att tröjan har vridit sej i tvätten. Kan ju vara bara otur....
  • lillronya
    lillronya skrev 2009-01-19 18:04:44 följande:
    Heej!Jag kommer ihåg dej! JAg har en tröja till Anjelinifrån Rockefella. De är små i stl. Jag tog 3-4 år till henne och hon har i vanliga fall 92 i det mesta.Annacill har en del på rea iaf.Måste bara säga att tröjan har vridit sej i tvätten. Kan ju vara bara otur....
    Inte tokstor...
  • lillronya
    ellenagnes skrev 2009-01-19 18:06:43 följande:
    Tack för hjälpen. jag är så kär i jeanskjolen och skulle vilja ha den till min fis som har storlek 86 nu. Ska jag ta 2-3 år då? Eller vad tycker du? Ska kolla annacill lite =)
    Hmm den har jag inte sett på riktigt.
    Men det hade nog jag gjort.
  • lillronya
    ellenagnes skrev 2009-01-19 18:10:15 följande:
    Äsch dom tog 400 kr på annacill. J*kla skit. Hade ett par i minneslistan på T för 249 kr och sumpade det. Arrrghh! Och nu kan jag inte släppa det. Skulle ha röda tröjan, rödvit randiga tajtsen och jeanskjolen. Går ju på 1200:-
    Men titta runt lite i butikerna. Vissa rear rockefella nu. Kommer inte ihåg vilka bara... Svindyrt men såååå coolt!
  • lillronya
    ellenagnes skrev 2009-01-19 18:10:15 följande:
    Äsch dom tog 400 kr på annacill. J*kla skit. Hade ett par i minneslistan på T för 249 kr och sumpade det. Arrrghh! Och nu kan jag inte släppa det. Skulle ha röda tröjan, rödvit randiga tajtsen och jeanskjolen. Går ju på 1200:-
    Men du! Ring annacill på onsdag. Hon rear i butiken. Den röda tröjan är jag nästan säker på att hon rear. Inte det andra, men tröjan iaf.
  • lillronya

Var det nån som fick adressen till tjejen med billiga kläder?

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12