Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-31 13:09:03 följande:
    Vad ska Liam ha på sej idag då?Mörka NS har jag redan bestämt, men ska han ha gröna Småfolk tröjan med stars/vovvsingar eller t-shirten med pellefjanter?
    Vovvarna med röda strumps Max har även han Småfolk som alltid nuförtiden-snögubbar idag! Jag blir illamående av Molosar just nu så de får vänta lite*gravnojja*
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-01-31 13:14:33 följande:
    Haha! Lustig gravnojja
    Jag vet! Helt åksjuk bara av att ögna i genom BT ju Fast det är klart..det blir ju billigare på Molofronten även om jag kompensationshandlar annat då
    ängeln83 skrev 2009-01-31 13:14:47 följande:
    Ah, såklart, den kombon med mörka NS, Småfolk vovvar o röda strumps är nog den mest använda här hemma Mmm, Liam har också mest Småfolk på sej, Molosarna blir konstigt nog ofta hängande, även om dom är fina.Ah, shysst nojja Själv hade jag nojja på ärtor/paprika/majs blandning
    Det är Småfolks passform som gör det Jag börjar inse att min McDonaldsfeber kommer krypande igen..himla tur att jag inte bor granne med donken längre som jag gjorde förra graviditetenCool
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-31 13:17:48 följande:
    ÅÅÅÅÅÅÅÅH...UNGE.När jag kikade ut i hallen så hade han dragit ur varenda våtservett ur ett oöppnat paket, snacka om servettisar all over the place Frågade vad han gjorde o då skrek ha, KUUUUUUUUUUUUUUUUL o började asgarva.
    Hihi BusLiam..Barn är underbara
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-31 13:24:20 följande:
    Ja men visst är dom
    Ja Jag tänker "underbar" sjuttioelvatusen ggr varje dag ungefär*not* Framförallt varje gång jag ser Max dra snoret från näsan på tröjärmen- han vägrar kortärmat eftersom han gillar sina praktiska långa ärmar
  • Smultronhjärta
    jojoa75 skrev 2009-01-31 13:30:19 följande:
    Förvaringen blir ju lite svårare, tar ju mkt mer plats med lösa påsar än med en rulle...
    Tjollabolla skrev 2009-01-31 13:32:16 följande:
    Åh ja dom är ju så underbara. Jag måste ha en till iaf! Det lutar åt den gröna, den marinblåa tyckte jag var himla trist.
    Japp- supersmidigt
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-31 15:56:58 följande:
    ja den är verkligen lila åt typ den röd/lia/plommon hållet skitannorlunda suuuperfin
    Hehe..nu sa du skit igen

Tänkte bara säga att är jag kär i den gröna Kik kiddressen på Bia- åh såå fin han är i den
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-31 16:01:03 följande:
    har du hoppat en?
    Tjollabolla skrev 2009-01-31 16:06:15 följande:
    Men åå har inte Max fått en än??
    Nope- stackars Maxen..han har ju knappt några kläder ju så jag får nog fundera lite till
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 18:23:10 följande:
    Go kväll!T sover och gräsänka som jag e så har jag hamnat här, vilken lördags kväll! Hoppas ni e många som ska hänga här m mej hela kvällen!Vad har jag missat dom semaste dagarna!?
    Usch inget kul att va gräsänka en lördag ju.Jag har inte så mycket roligare jag, har närmare tre veckors tvätt att tvätta Det värsta är att det knappt syns i Max garderobGenerad
    Maken min har haft roligt idag eftersom han hittade Max växalåda..sicken tur att han inte har koll på vad allt kostar eftersom aaallt är köpt på rea/salg
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 18:39:10 följande:
    OJ OJ OJ...... den är väll typ lika stor som garderoben eller!?!? Tre veckors tvätt, FY va tråkigt! Då hade jag inte haft några kläder kvar.... fast T hade nog ifs klarat sej....
    Ja jag hade faktiskt hellre varit gräsänka med en stor godisskål Tre veckor är nog rekord här men vi har varit bortresta/sjuka och en tvättstuga är sönder så det är rusning på tiderSkrikandes Jag är för snål för att köra all tvätt på vår egen maskin efter sista elräkningen så här sitter jag en lördag*mutter*
    Nyttig tankeställare har jag dock fått gällande hur mkt kläder denna familjen har- det enda som krisar är strumps till gubben som fick gå till jobbet i mina nallestrumpor idag
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 18:52:51 följande:
    Nu märks de att du e smålänning!! För snål för att köra din egen tvättmaskin, men nalle strumpor e ganska gulligt Jag sitter här m ostbågar å ritningar och räknar pengar fram och tillbaka... VARFÖR ska allt va såååå himla dyrt!?
    Småland i mitt hjärta

Visst är det lite ledsamt att så mycket styrs och beror på pengar..Gissar att det är utbyggnad på G? Ska ni göra den själv eller anlita hjälp? Mycket pengar ligger ju däri men å andra sidan blir det gjort då oxå
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12