Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

ängeln83 skrev 2009-01-10 21:11:43 följande:
    Baby 92.
    Jag också, hoppas de har uppdaterat lagersaldo
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-01-10 21:17:45 följande:
    Jag beställde i fredags, fick mail nästan direkt att dom skulle skicka den under dagen, så jag har min på den säkra sidan iaf
    Då är det min som hänger löst då kanske. Beställde igår kväll....
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    ängeln83 skrev 2009-01-10 21:42:20 följande:
    Hoppas verkligen du får den.
    Tack
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Hallåå i natten !!!!!
    Sover alla?

Underbara älskade barn
  • loveliva

Ja, här verka alla sova gott
    Det gör INTE vi. Melker har kruppanfall för andra natten i rad Pappan är just nu ute på en 30 min promenad, får se om det hjälper, annars blir det barnakuten.

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 00:33:26 följande:
    Hej!Vad jobbigt med krupp! Moa hade det nyligen (för första ggn) och vi fick sitta uppe med henne en timme innan det blev bättre. Hon hade jättesvårt att andas och hostade så det inte lät riktigt klokt. Jättejobbigt Hoppas Melker blir bättre av promenaden (de säger ju att frisk luft brukar hjälpa) och att det var sista natten han får krupp. Det brukar vara värst första natten. Så jobbigt när de är sjuka
    Å nej, har Moa också haft det
    Ja, fyyy vad jobbigt det måste vara för de små. Hostar som en hund för att få luft, men kräks av allt slem. Huuaaaa !!! Så läskigt när tempen går över 40 grader också. Hoppas det är bättre när de kommer in, annars var vi väldigt välkomna till barnakuten, men det stället undviker man ju gärna om det går.

Har du shoppat nåt nytt från Molo då ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 00:45:04 följande:
    Stackaren.. Vi fick Pulmicort o Airomir till Miriam igår. Igår var oxå första natten hon sov hela natten förutom att bara äta på två månader! De på barnakuten trodde det "bara" var krupp först men visade sig att hon hade problem med luftvägarna.. Kanske vore idé att be dom dubbelkolla?
    Nämen, stackars din lilla
    Ja fy, det är läskigt när det är problem med andningen.
    Det är inget RS-virus hon har då ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fiffa5 skrev 2009-01-11 00:46:28 följande:
    Jag har faktiskt hållit mig än så länge o inte köpt ngt från Molo. Har handlat så mycket på sista tiden att jag verkligen inte borde köpa mer....fast det är ju inte så lätt när det är så fina kläder. ÄLSKAR verkligen dalmatinertröjan med de rödrandiga ärmarna. Och så finns det ju en hel del annat fint också! Får se hur länge jag kan hålla mig Har du köpt ngt?
    Ja jag har nog köpt det mesta som jag vill ha, väntar bara på babyklänningarna
    Har köpt dalmatinertröjan till Melker, dalmatinersuit, dalmatinerbyxa, fjärlissuit, rosa randig body till Hilda.
    Jo, pojkarna ska nog få några linnen också, men det tar jag längre fram, känns avlägset med linne nu mitten av januari
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 00:51:00 följande:
    Nej de hävdar att det inte är det.. Men de har tagit odlingar o så på henne så vi får svar nästa vecka. Ja det är synd om henne. O det som gör en ännu ledsnare är att hon är så tapper det lilla livet! Inga sura miner inhalator, Nezeril, alvedon o NäsFrida till trots.. Min lilla groda!
    Men skönt om det inte är RS för det är vidrigt ju. Min Hilda fick det när hon var 1 månad, slutade med ambulansfärd till akuten Så man blir ju minst sagt nojjig när barnen väser lite när de andas....
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    isako skrev 2009-01-11 00:53:05 följande:
    Ohhh my good. Skall klänningarna komma i babystrlk med.. Jag är körd!! Bäst att börja smörja gubben redan nu
    Ja, gör du det, hela söndagarna
    Jag ser också min man bara på söndagarna Han har också eget företag + studerar heltid...
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12