Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-15 08:38:43 följande:
    Godmorgon!Inne snabbt bara. Loveliva: Hur gick det igår??
    Det gick bra. Pricktestet reagerade på mjölken. Precis som jag trodde.
    Så nu håller vi på att lära henne äta enago vällingen, men det går inte alls
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Nika skrev 2009-01-15 09:40:55 följande:
    Loveliva: såå fin bild på Hilda i din avatar!... hon är ju en sådan gullunge!
    Åhh tack !
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-15 09:41:41 följande:
    Go morron go morron!!Har alla tagit sovmorgon idag Hoppelihoppingsugen e man allt Incom ---- kullerbyttan har lite rea på småfolks t-shirts men höjt frakten under rean loveliva --- men neej Jobbigt med mjölkallergi!!
    Ja, det känns lite jobbigt, Hilda är ju petig med maten i vanliga fall. Räddningen har varit ersättning och välling. Men nu ratar hon ju denna mjölkfria Men jag ska försöka hitta något smarrigt recept någonstanns på en gooood välling.
    Så himlans smidigt med välling, när man är i väg eller om de är sjuka och inte vill äta något, då brukar iallafall välling funka.

Allt bra med dig & skatten ?
    Underbara älskade barn
  • loveliva

Emmsan, du vet att jag och Hilda tycker Melker är sötaste lilla killen  Fiiiiin body !!!!

Underbara älskade barn
  • loveliva
    Fantastiska Skatt skrev 2009-01-15 10:00:06 följande:
    Emmsan --- Söööta killen i finaste bodyn!! Jobbigt! Hoppas det går bättre, ibland behöver de ju "bara vänja" sig vid nya om man byter. Lilla lilla Hilda då Skönt iaf att ni fått svar på vad det är!Här har aldrig välling gått hem tyvärr, han skulle ha riktig mat han (vilket var sådär spännande när han vaknade hungrig mitt i natten)Med oss är det bara bra!!
    Ja,det är ju det, smidigt med välling på natten ...
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-15 10:06:35 följande:
    halloj tjejer. Trött idag. Kevvan hade vart surig hela dagen igår och sen vid 22 spyr han massor. sen en gång till efter en halvtimme och ytterligare en gång, sen sover han hela natten. idag har han ätit en smoothie nyss som än så länge 'är kvar i magen. Visst borde väl inte magsjuka yttra sig så? Sorry för OT
    Tycker det låter som magsjuka. Så brukar mina barn "göra" när de är magsjuka.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-15 10:30:38 följande:
    maugu skrev 2009-01-15 10:28:35 följande: Uhu då kanske det är det då Min största största fobi är att spy
    Huuuaa, min också Hemlis Blir rädd varje gång barnen vaknar på natten för jag tror de spytt.
    Men det kan ju varit något han ätit också. Skönt att det går över så fort.
    Hoppas ni andra slipper.
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    havsvind skrev 2009-01-15 10:37:22 följande:
    Här kommer juloutfitten.
    Sötisen !!!

Då är det gäng småtjejer som fyller 1 år ungefär samtidigt, kul !
    Hilda fyller 1 feb
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    Everlonn skrev 2009-01-15 10:42:33 följande:
    Godmorgon/förmiddag *trött*Lillan vaknade vid 4.20 var vaken till ja 5.45 kanske...sen somnade hon om..och klockan ringer 6!! Jag brukar gå upp, väcka sonen, plocka fram frukost osv...men i morse väckta jag honom bara och sa att han får fixa det själv, för jag går och lägger mig igen! Han är ju 13 så det går ju inte nån nöd på honom precis Sen sov jag och lillan till 9!  Men känner mig ändå slö...Nu ska jag kika vilka mer som möjligen fått in lite molo
    Hojta gärna om du hittar någon med nya Molosar
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    maugu skrev 2009-01-15 10:48:28 följande:
    Åh-vilken fin:www.tradera.com/NY-bodysuit-MOLO-auktion_8223...Men-jag kan inte hamstra då vi bara just nu har kommit upp i stk 62
    Nä, det dröjer nog innan lilla Livia kan ha stl 92
    Hilda kan inte ha 80, så jag vill inte heller hamstra
    Underbara älskade barn
  • loveliva
    havsvind skrev 2009-01-15 10:51:55 följande:
    Ja hojta gärna!!Får Hilda några Molosar i ettårspresent? Jag tar det som en ursäkt att handla många fler än vad jag ska, he he...
    Nej, det blir nog inga Molosar i 1-årspresent. Hon får molosar alla andra dagar Det blir nog lite leksaker, och ett smyckesskrin har jag önskat till henne.
    Underbara älskade barn
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12