Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nogula skrev 2009-01-31 19:18:40 följande:
    Åh, kul med en smålänning Var dock inne i din pres och såg att du inte bor här längre.Måste vara en outhärdlig längtan tillbaka
    Hihi- nja längtar väl inte så särskilt även om ränderna aldrig går ur Har kärat ner mig i närheten till havet numeraRäcka ut tungan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:21:47 följande:
    Så lite så Ooooh, jag har min gamla vanliga plats, knaprar röda Pollysar jag
    Å mummaRäcka ut tungan Pollysar är nog det enda jag inte kan äta just nu*snyft* Var likadant förra gången..
    Tuuur att jag har Rocky Road
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-31 20:35:15 följande:
    haha har du graviditets äckel? jag kunde inte äta tacos och luktade det grillad kyckling när man gick in i en butik så var det bara att gå ut igen eller spy typ bläää kan än idag inte äta tacos
    Japp- fixar inte Pollysar och kinamat Sånt som jag annars är galen i- sen är jag galet sugen på ett glas rött med  Vill ha allt som inte går typ
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 20:36:26 följande:
    Men fy så tråkigt! Jag fick iaf in 700 förra veckan när mina gick ut.. men små storlekar går billigt, tråkigt....
    Rocky Road är Cartedors chokladglass med marshmallows i*smaskens*
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:36:12 följande:
    Röda pollysar är absolut det godaste godiset, kommer aldrig tröttna på dom.Men, när jag var gravid så kunde jag inte äta godis överhuvud taget, eller jag kunde men jag var inte ett dugg sugen, var bara sugen på sådär nyttiga saker som grönsaker och frukt.
    Inte jag heller- världens bästa godis ju
  • Smultronhjärta
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:42:59 följande:
    God afton Naeh, har faktiskt inte shoppat nåt alls idag.Men jag borde nog, för Liams garderob måste faktiskt fyllas på lite nu när det snart är dags för dagis. Hoppas dock att dom håller ungarna någorlunda rena så man slipper vara nervös för fläckar men en del kläder är jag alldeles för rädd om
    Hehe- din tvättstuga kommer fyllas med galltvål, citrontvål, vanish,tabort och senaste tipset maskindiskmedelstablett
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 20:45:52 följande:
    Smultronhjärta: Marshmallows i glass.. de måste va något nytt, får jag kanske prova...
    Jag hamnar alltid tillbaka till just den..även om jag är svag för Lejonet och Björnens glassar oxå
    http://www.gb.se/cartedor/
  • Smultronhjärta
    isako skrev 2009-01-31 20:45:00 följande:
    Ohhh känner igen det där...Med Isak var det alkoläsk, med Miriam var det brieost
    Och det känns som en evighet dessutom! Sist laddade jag stenhårt inför amningsslutet för då skulle mitt rödvin drickas- jag drack två glas och somnade aprak
    ängeln83 skrev 2009-01-31 20:50:05 följande:
    BubblanJupps, vi börjar inskolningen den 16 feb, o sen börjar han den 2:a mars. O det känns faktiskt riktigt bra, tror knappt jag hade pallat att ha honom hemma mkt längre, han behöver verkligen lite mer stimulans. Fast han kommer ju inte vara där sådär värst mycket, i 3 veckor går han 8-14 och 2 veckor är han ledig.Fick reda på i fredags att han fick plats på dagiset som var vårt 1:a val, blev sååå glad.
    Grattis- så skönt att ni slapp nöja er med något annat Kände samma sak när Max i grevens tid kom in på Ur & Skur
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-01-31 20:52:26 följande:
    jag frossade i apelsiner och svartvinbärs juice när jag var gravid med isabel och med lillebror var det oboy som gällde nä kinamat pallade inte jag heller med
    Jag frossade McDonalds och Skotte..eller jag frossade allt tror jag
    Flock skrev 2009-01-31 20:55:36 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 20:48:24 följande: haha, jag har trott att det är Lailas *hon på tv* rocky road, du har menat! Jag gör en rocky road till julen med massor av chollad och olika nötter...
    Jag brukar också göra ngt som heter Rocky Road runt jul med konserverad mjölk, jordnötter och marshmallows bla.. Grymt sugen jag blev på det nu då haha
  • Smultronhjärta
    tinkerbell74 skrev 2009-01-31 21:03:08 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-01-31 20:48:24 följande: Har du verkligen testat Ben&Jerry då? Har man ätit deras glass så finns det ingen återvändo enligt mig.
    Japp- när jag var gravid med Max så roade jag mig med att dra igenom alla "lyxglassar". Ben&Jerry -mina favvosar där är Phish food- älskar nya chunky monkey
    Häagen Dasz- strawberry champagne
    Lejonet och björnen- har ju kursat nu Men deras apelsincognacsglass är så god

NU måste jag äta glass hehe
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-01-31 21:10:10 följande:
    Jag kunde inte få i mej något annat.. de kom upp igen.. Fast sista månaden va de jordgubbssaft.... å de va bara EN sort som gick hem... Hade t.o.m med mej en flaska in på fl
    Jag hade craving efter fl på blandsaften jag fick på bb- jagade överallt efter den*törstig ju*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12