Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-02-01 19:23:27 följande:
    Åhhhh en fatboy, det vill jag också ha. Vi funderar på deras jättestora hängmatta att ha på altanen eller i trädgården om somrarna. Var beställde du`?
    Här:
    http://www.designbutiken.com/shop/

Hängmattan ser underbar utRäcka ut tungan
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Stormis skrev 2009-02-01 19:26:46 följande:
    Perfekt present ju. Kostar ju skjortan, men ni kommer ju alla att slåss för att få ligga i den!*önskar att jag tog mig råd*....Smilla:Kul att se att regnbrallorna passade Svea. Jag har köpt ett sånt set att ha i höst, min plan är att den stl ska funka...
    Gissa varför jag har velat så länge..färgval visst men priset är ju helt galetHemlis Sen låg jag i kompisarnas nu i helgen och då insåg jag hur bra både jag och Max kommer ligga i den framför Pingu
  • Smultronhjärta
    SmillaMilla skrev 2009-02-01 19:30:12 följande:
    ja visst ser den härlig ut. Vilken färg köpte du på kudden`? en junior?
    Jag köpte en Original i mörkgrått
    Tjollabolla skrev 2009-02-01 19:31:13 följande:
    Åhh dom är ju underbara! Men så tuuusans dyra! Milo ska få en saccosäck av mina föräldrar, den får duga...
    Underbar! Max mormor & morfar är också med på den men det sviider ändå
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-02-01 19:34:06 följande:
    God kväll!Vilka sötnosar i BT!Har provat den nya lurven nu och jag är KÄR! Sååå fin!
    God kväll!

Du råkar inte ha någon bild på modellen med nya lurven? Jag är så nyfiken på just den färgen, om jag skulle våga en till Max Är den superstark i färgen? Som höstens turkosa är? Frågvis ikväll
  • Smultronhjärta
    Duntoffla skrev 2009-02-01 19:38:16 följande:
    NU finns bild i BT
    Han är så söt Jag tror nog allt att Max behöver en lurv till..hur många lurvar är legitimt? (frågan gäller inte Butte )
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-01 19:45:26 följande:
    Smultronhjärta: Småfolksexperten  hur e dom i storlek? Tror du T kan ha 74/80 inom de snara eller kommer hon drunkna?
    Pratar vi suit,body,tröja eller klänning?(klänningar har jag då noll koll på )
    Duntoffla skrev 2009-02-01 19:40:36 följande:
    Tack! Haha...kan man få för många? Tycker i alla fall att man kan ha 4-5 stycken utan att skämmas
    Ja antalet lurvar från just Molo skulle göra att jag kan köpa en liten till utan att skämmas då.. men jag måste mörka alla klädinköp i minst en veckas tid efter dagens inköp
  • Smultronhjärta
    nikki2006 skrev 2009-02-01 19:47:38 följande:
    tycker inte det är något konstigt med 5 typ, jag har 3 var till dem man vill ju ha så man kan matcha fritt Hur många har du???????
    Jo Max har då 4 Mololurvar men om man ser till hur många jackor för vår/sommarbruk det bor här, så får till och med jag ångest*måste sälja lite* Jag är galen i jackor både till mig själv och ännu värre till Max
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-01 19:49:46 följande:
    Ja alltså, både en body och en klänning.... BUTTE, PLEASE HELP!!
    Bodysarna är breda men normala i stl tycker jag..Klänningarna har jag fattat som smalare i modellen (och bättre?) från äldre kollektioner- dock vida i halsen
    Duntoffla skrev 2009-02-01 19:50:33 följande:
    Ja, absolut! (jag måste förvisso sälja av en nu känner jag) Är inne på att köpa en till utan luva. Känns mer praktiskt.Grattis MAX på namnsdagen förresten!!
    Max säger tack så mycket
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-01 19:55:59 följande:
    TACK!Å Grattis till Max från mej oxå!
    Kyss

Tinkerbell har bra koll på Småfolks klänningar- hon bunkrar klänningar som jag bunkrar tröjor
  • Smultronhjärta
    Tjollabolla skrev 2009-02-01 20:16:13 följande:
    Nej då Du är iaf i rätt sällskap I våras letade jag i 2 veckor efter den ljusgröna tröjan med stars här hemma, svor ett antal gånger över att jag var av med den och vände upp och ner på allt här hemma. Efter 2 veckors letade kom jag på att jag aldrig ens ägt tröjan.... Hmmm
    Ha,ha sådär har jag också gjort plus att jag då har skällt ut maken för att slarva bort "mina absoluta favvosar" som vi sen inte ens hade Kanske har man tänkt så mycket på vissa saker att man inbillar sig att man har dom
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12