Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Buttelina skrev 2009-02-01 20:34:03 följande:
    www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=8303...jag fixade en liten ninja i alla fall
    Fiina Småfolk! Du är lika dålig som jag på att hålla köpstopp
    loveliva skrev 2009-02-01 20:35:54 följande:
    God kväll Kikar in en liten stund efter mysigt 1-års kalas idag. Vår lilla Hilda är redan 1 år !!! Vill stanna tiden lite nu....Så underbart fina barn och kläder i bt !!!!! Ta åt er allihop
    Stort Grattis till sötaste Hilda
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    isold2003 skrev 2009-02-01 20:53:56 följande:
    Grattis! Jag håller med, NS finaste byxor!
    Tack! Dessa och denim wash är så fina
  • Smultronhjärta
    loveliva skrev 2009-02-01 20:55:59 följande:
    Fiiiina !!! De är såå mjuka & goa.
    saturnina skrev 2009-02-01 20:56:44 följande:
    Fick såna i lådan häromdagen + ett par grå. Skiiiiitsnygga, pardon my french.
    nikki2006 skrev 2009-02-01 20:57:27 följande:
    grattis grattis grattis
    Mycket nöjd och glad över att inte ha köpstopp
    Nu skulle jag lyxa ihop med Ben&Jerry men så fick jag extremsug efter korvstroganoff hehe... Så jag säger god natt för nu ska jag och gubben se på film- han med glass och jag med korvstroganoff
  • Smultronhjärta

God morgon

Idag har denna mamman sorg..Max har vuxit ur alla sina Molosar stl 86 tom de randiga suitsenGråter Tack och lov att mängder av nya suits ska inhandlas på salgen

Shoppas det något? Jag håller mitt obefintliga köpstopp eller ja, väntar in Kik kids kommande leverans...

• Smultronhjärta
    saturnina skrev 2009-02-04 08:39:34 följande:
    God morgon! När är den? Leveransen från Kik Kik alltså?
    Jag har siktat in mig på MPVs leverans nästa vecka.. Funderar på Kik kids våroverall till Max..Pops är jättebra men tråkig- å andra sidan hittade jag en kasse i förrådet med nya ytterkläder som jag helt glömt bort- jisses vad skalkläder vi fick på ingen tid alls *måste sälja*
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-02-04 08:35:01 följande:
    heeeelt OT men efter att ha hälsat å maia igår hittade jag den ultimata 1 års presenten till melker men jag kan inte hitta den på nätet nååågon som vet var man kan köpa fisher price online??www.amazon.com/Fisher-Price-C6327-Fisher-Pric...
    Toksvår att hitta på nätet tyvärr..letade halvt ihjäl mig när Max fyllde år..Kolla på Coop,Maxi och liknande stormarknader. Toys"r"us brukar ha äldre Fisher Price till hööga priser dock, även Babyland. Gör som jag, jag ringde till stormarknader och kollade istället för att åka dit
  • Smultronhjärta
    Buttelina skrev 2009-02-04 08:47:42 följande:
    åhh förstår den svåra sorgen lillebror kan nog ha sina randiga 86or ett litet tag till. jag vill ju inte att han ska växa ur dom min älskade brun/gröna
    Åh den fiina brun/gröna Max hade sin röd/vitrandiga med mörka kantband och den är för kort i ärmarna Dags att plocka fram 92:an*lööve salg* Har ju bunkrat en del(för många om man frågar gubben-vet inte hur han räknar) Katvigsuits i stl 98 som funkar nu med uppvik så pyjamasbrist har vi ändå inte
  • Smultronhjärta
    Emmsan skrev 2009-02-04 08:50:14 följande:
    Japp- de sa de till mig när jag letade men på tex Barnens hus kan de kontakta Mattel och på så sätt få tag på en om man letar... Jag letade som en galning efter musical learning chair och fick napp på flera Maxibutiker-troligen för att det är inte dit man i första hand åker när man ska köpa leksaker, dumt nog eftersom de ofta är billigare där...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12