Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

lillronya skrev 2009-01-23 17:28:21 följande:
    NUUUUUUUUU
    Sorry, han lagar mat med pappa. Inte poppis att avbryta då. Nåja, för pappan kanske det är iofs
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Nova76 skrev 2009-01-23 17:36:07 följande:
    Ja, först hade vi influensan och nu har vi hostan med stort H, man blir ju helt slut av allt detta hostande.... har du varit hemma från jobbet hela veckan?
    Nej, inte hela. Jag var hemma i måndags för Milo hade feber natten till i måndags. Å så torsdag och fredag då för att jag var sjuk. Man känner ju sig såå dum som strular till det för alla andra Vet ju själv hur svårt det är att få tag på en bra vikarie.
    Hoppas ni blir friska fort! Det är såå drygt med denna hostan!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-23 17:31:33 följande:
    Neeeeh, inte imorgon, IDAAAAAG, det är en order Erkänn att du är nyfiken på hur dom sitter Jag vågar inte testa mer på Liam idag efter tortyren med IdaT tröjan
    Men dom är SÅÅÅ trånga i huvudet! Jag får på Milos men får kämpa lite. Fattar inte varför man gör dom så trånga.
    Visst tusan är jag nyfiken

Nån som vet om man ska vänta på bekräftselsemail innan man betalar in till sweet funky? Eller om dom har automatisk uppdatering?
  • Tjollabolla
    nikki2006 skrev 2009-01-23 17:49:30 följande:
    tack tack, du då. De byxorna är ju underbara. var de mycket dyra??? Supersugen, vilken stl tog du???
    Dom kostade 499:-. Tycker inte det var sååå himlans farligt (eller jo, men jag kunde ändå inte motstå ). Jag tog 92. Dom ser långa ut, men tror inte dom är så stora när dom kommer på.
  • Tjollabolla
    jojoa75 skrev 2009-01-23 17:48:13 följande:
    Hoppar in o håller med maugu om Danafae.. sååå underbart skönt material!!! saturnina: såå söt Linnéa med krona o allt! Tjolla: coool morrongympa! o så fina hängslejeans!Quiet thoughts: fina fynd du gjort! O Lova ser ut att tycka om appamantröjan!loveliva: fina stars! Flowerpowermamma: fin post! Dina töser är ju bara så bedårande!!!! ängel83: fin post du med! NS army ser sååå sköna ut! Bubblan: såå söt liten bubbla i snön! Avis jag blir på eran snö, det som kom imorse (när jag körde hem från jobbet) är ju bara slask här hemma nu lillronya: sååå coool storasyster i Hummel!! snygg jacka du fyndat!Nikki: WOW!!!!!!!! MOLO-heaven! Var shoppade du detta? Från flera ställen eller? Om det var på ett ställe måste de varit lyriska! Nova: fina suitar
    Haha ja Milo kallar ju det "danda" (dansa ) men det gör inte jag! Tack
  • Tjollabolla

Nej flickor nu får jag vara lite social.. Milos gudfar kommer på middag, har inte sett honom på evigheter
    Hoppas vi hörs senare, shoppa lugnt!

• Tjollabolla
    trunken81 skrev 2009-01-23 22:57:28 följande:
    Hej :)Min sambo är bortrest i nästan 2 veckor nu, så idag har jag shoppat lite!3 nanoouklänningar och ett dalmatinlinne! *wiiieee* det finns så mkt fint i nya kollektionen så nu måste jag börja köpa på mig
    IIIIIII 2 veckor! fatta vad mkt du hinner shoppa då Ska han jobba eller han bara tar en nöjestripp?
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-23 23:21:30 följande:
    "glömde"? Jojo, det brukar heta så Själv blir det nog inte så mycket shopping som jag trodde då min klant-sambo krockat med "min" bil och vi tvingas byta hela bakluckan. Det är charmen med nyare bilar, de är gjorda av skräp och går de sönder på ett ställe måste hela skiten bytas. 5000 kr i självrisk plus 1000 till den han krockade med. Surt sa räven...
    Näääe fyyy vad surt!! Du som sett fram emot att shoppa loss. Avskyyyr att lägga pengar på bilar, vi betalde 6000 till verkstaden denna månaden. Lagom kul när bilen är värd max 15!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12