Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-02-17 09:43:06 följande:
    verkligen dålig service men vad ska man ha till....randigt kanske eller??
    Stella kommer nog ha allt möjligt till, hon vill ju gärna blanda och matcha själv Men det JAG tänkt till är aquaflowertröjan m pärlarmar och pärlkjol. Men sen passar de ju under jeansklänning och jeanskjol tex
  • snigelina

Här är Bellan i strl 92. Hon har oborstat hår, köttfärssås i ansiktet och släpar runt på ett täcke.. men ändå

• snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-02-17 13:46:53 följande:
    snigelina skrev 2009-02-17 13:44:21 följande: Men ändå en söt lite pose tycker jag. Klänningen ser ju ut att sitta jättebra!!! Åååå nu måste Ia få en också.
    Ja, hon poseade en massa
  • snigelina
    melizza skrev 2009-02-17 13:56:02 följande:
    Inte visa den superfina....nu MÅSTE jag ju bara ha den ju och den lär ju inte finnas i 92 nånstans antar jag.....nån som vet om den finns i 92 nånstans??
    Ja, jag älskar kopparna, de är underbara!
  • snigelina
    Everlonn skrev 2009-02-17 17:23:30 följande:
    Han som har B&R Nja, lite lång för min smak, men det är visst många i tråden som tycker att han är en riktig hunk Fast det kan ju ha med alla molosar som hänger runt honom att göra
    Men hallååå.. hur ska vi kunna avgöra hur LÅNG han är på en bild?  Hur lång är han då?
  • snigelina
    snigelina skrev 2009-02-17 18:00:42 följande:
    Men hallååå.. hur ska vi kunna avgöra hur LÅNG han är på en bild?  Hur lång är han då?
    oj, en sån smiley skulle det inte vara.. Generad
  • snigelina
    Everlonn skrev 2009-02-17 17:18:31 följande:
    Pratade precis med Micke Hade beställt pårlplattetights till mig och Lawoman i 92, men han fick bara tag på ett par!!! Hade ju äntligen bestämt att jag ville ha ett par...Hur gör vi då?? Slåss om dom?  Men han nämde att han beställt mååånga fler klänningar Och hade visst kvar nån i 86 eller 92 *minns inte* Kan ha varit stjärnorna..Men tipsar i alla fall
    Kan ni inte ha tightsen ihop? Eller bor ni för långt ifrån varandra för det?
  • snigelina
    Everlonn skrev 2009-02-17 18:10:49 följande:
    Sååå duktig är jag inte på att dela Nä, hon får ta dom Hon har ju pärlplattetröjan som matchar...
    Vet du förresten när BoR får nästa leverans?
  • snigelina
    tinkerbell74 skrev 2009-02-18 16:45:38 följande:
    Gu va jag är avis på er som bor nära B&R. Inte bara för Mickes skull då. men alla nyheter som bara drösar in där. Såååå fina Katvigs appleprintstövlar såg ut att vara!!! Nån som vet pris?
    Åh, jag (eller Stella) har ett par blå appleprintstövlar som står och väntar på oss Som vi har längtat efter dem!
  • snigelina
    Magda78 skrev 2009-02-18 17:02:16 följande:
    snigelina skrev 2009-02-18 17:00:35 följande: Lyckos Stella Idag kom boken! 1000 tack!!!
    Men jisses, jag har verkligen dålig koll på vem som är vem Generad Dessutom sisådär två månader för sent
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12