Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-02-24 08:32:59 följande:
    Godmorron Vad hittade du för nåt kul där?? Jag skulle vilja ha sunset leggingsen där men måste nog vänta lite tills jag fått in lite T pengar
    Det blev dalmatintights+dalmatinlinne till min stortjej och dalmatintights+sunsettights till min mellantjej
  • snigelina
    melizza skrev 2009-02-24 08:38:44 följande:
    jag funderade på dalmantinerlinne till min mellantjej med men får nog höra med henne först om hon vill ha en sån.....ibland kan hon tycka att printen är lite barnsliga...det är lättare med randigt och print som inte är djur som sländorna blev hon jätteglad över
    Jag tror dalmatinerna funkar för henne, hon har redan klänningen. Eller jag vet inte riktigt vem som ska ha klänningen än *s* men hon sa inget om dalmatinerna iaf. Hon verkar gilla dem! Hon älskar katterna tex
  • snigelina

Åh, nu fick jag tag på aquaflower-leggings till min mellantjej hos EST! Är såå sugen på den turkos babyklänningen till Stella, men jag måste hålla mig... eller ska jag ta den ändå kanske? Gaaaaah!

• snigelina

Tjohej, fick fin post från Mysgrodan idag Blev lite överraskad då jag inte fått betalinfo om det sista än, men har mailat och bett om det nu *s* Dock kom den grönrandiga kjolen istället för den ceriserandiga, hoppas hon har kvar den vi skulle ha..

• snigelina
    lillronya skrev 2009-02-24 20:45:52 följande:
    Lite halvhjärtat, men ändå. Grattis!
    Vad har hon nu vunnit?
  • snigelina

Åh, jag sitter på fingrarna för att inte köpa haremsbyxor och nya Katvig. Men det MÅSTE vänta...

• snigelina
    Nogula skrev 2009-02-26 08:00:41 följande:
    Åh, haremsbyxorna är ju bara ett måste De är ju bara helt underbara *älskar*
    Jaaa, men de får vänta. De måste ju gå att få tag på om nån månad eller två också tycker jag
  • snigelina
    ängeln83 skrev 2009-02-26 10:51:00 följande:
    Jaaa, det är ju helt ok för beggade. Det är dom sand färgade jag fundilerar på.
    Jag har ett par sand i nyskick ute som inte ens får bud
  • snigelina
    Fantastiska Skatt skrev 2009-02-26 10:59:08 följande:
    VA? Skumt dte är väl nu till våren man vil ha den färgen!? Hoppas det kommer in HÖGA bud i slutet!!Måste skriva en stoooor lapp om dina auktioner tror jag, kommer gråta om jag glömmer dom
    Visst, jag har iofs högt utrop, men jag vågade inte lägre när nu T är som det är. Det är ju ändå halva priset..
  • snigelina
    maugu skrev 2009-02-26 11:08:40 följande:
    var tvungen att kika på dina auktioner och jag hoppas de stiger för dig..Tradera verkar som sagt lite läskigt denna månad...
    Jaa, det går skitdåligt
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12