Inlägg från: snigelina |Visa alla inlägg
  • snigelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Godmorgon! Idag väntar jag riktigt ROLIGT paket

• snigelina
    loveliva skrev 2009-02-27 07:34:22 följande:
    God morgon !!! Åååå VAD är det i det paketet ?
    Katvigs 3i1-jacka! Är riktigt nyfiken på hur den är! Även Katvig-stövlar, ett par klänningar, tights och strumpor finns i paketet Roligt, roligt!
  • snigelina
    loveliva skrev 2009-02-27 07:38:44 följande:
    Å fy sjutton vad nice !! Jag vet inte om jag väntar paket idag  
    Jag väntar iofs tre paket till men vet inte om de kommer idag..
  • snigelina
    maugu skrev 2009-02-27 07:48:11 följande:
    Åv vad kul!!Hur gick det förresten igår på T?
    Det gick sådär.. Fundersam Lite steg det, men näe, jag är inte nöjd Men nåja, så är det ibland.
  • snigelina

Har hämtat paket med fiiina katvig-kläder! Längtar efter att Stella ska hämtas (ska snart gå) så vi kan prova klänningar, jacka och stövlar

• snigelina

NU deklarerar jag köpstopp!

Väntar paket från EST (molosar), Krumelur (molosar), LLM (molosar), Rackamaja (reakatvigar), Sweet funky (molosar), medaljongkjol från Me&I och ett par NS baggy-jeans. MEN det enda jag får köpa i mars (förutom kanske lite överdragsbyxor och annat trist) är ett par NS-harem. Så det så. Jag MÅSTE klara detta!

• snigelina
    snigelina skrev 2009-02-27 19:11:11 följande:
    NU deklarerar jag köpstopp!Väntar paket från EST (molosar), Krumelur (molosar), LLM (molosar), Rackamaja (reakatvigar), Sweet funky (molosar), medaljongkjol från Me&I och ett par NS baggy-jeans. MEN det enda jag får köpa i mars (förutom kanske lite överdragsbyxor och annat trist) är ett par NS-harem. Så det så. Jag MÅSTE klara detta!
    Justja, Butte ska kika efter en Pop-tisha till mig, men den räknas nästan inte
  • snigelina
    Tjollabolla skrev 2009-02-27 19:14:25 följande:
    Tycker inte det är första gången jag hör dom där orden...
    Schhhhhhhh.. bara för att inte andra klarar det så betyder det inte att inte jag klarar det..
  • snigelina

Har fortfarande inte fått prova fiiiiina katvig-jackan på Stella. Surpella! Men imorgon ska hon få ha nya fina katvigklänningen+tights+strumps och då kan vi ju passa på att prova jackan och stövlarna.. och NU kom jag på att vi ju måste ha den lila/vita mössan till jackan också.. Fundersam

• snigelina
    nikki2006 skrev 2009-02-27 19:26:43 följande:
    Det där köpstoppet är redan i fara hör jag
    Äsch, det är inte mars än
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12