Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Smultronhjärta skrev 2009-01-22 13:31:49 följande:
    Så olika det kan vara..Jag tvättar skontvätt på max 40 grader, utochin och ingen torktumling Supernöjd med kvaliteten på tröjorna..
    Håller med. Har en enda tröja som är riktigt missnöjd med från småfolk som blektes direkt, annars ser alla andra som nya ut. Både gamla och från höstens kollektion.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-22 13:44:09 följande:
    Ååååh vilken underbar unge du har. Min son inte alls idag *suck*, så typiskt nu när jag också börjar må piss.Va fick du för post? *nyfiken*
    Å börjar du med bli dålig? Denna influensan ska ju vara grym. Nu tittar han på cars och är ganska så lugn...
    Jag fick blåa och gröna starsbyxor och astronautsuit. Bilder på G!
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-22 13:54:52 följande:
    Mmm, känner mej super krasslig, ont i halsen, huvudvärk och super snuvig. Får nog lägga mej på soffan lite när sambon vaknat. Fiiiiin post
    Usch precis som jag. Har hostat hela natten så jag rivit upp halsen... *aj*

Tyckte Liam passade urbra i lurven!!! Jag är sugen på den lila med blåa kantband från den nya våren.
  • Tjollabolla
    Jen80 skrev 2009-01-22 14:20:59 följande:
    Ängeln: Åh, va fin Liam var i lurven . Vilken stl är det?Tjolla: Verkligen en Milo-suit !! vill se bild sen!
    Ahh tack! ja det är nog en Milo suit Ska testat så fort jag orkar...
    isold2003 skrev 2009-01-22 14:20:38 följande:
    Är ni sjuka hela bunten? Stackare! Krya på er!
    Ja sjuka gänget här idag. Med friska pigga barn såklart
  • Tjollabolla
    isold2003 skrev 2009-01-22 14:38:47 följande:
    Usch usch! Tv är bra Hoppas att ni inte blir sämre. Nu ska jag till dagis och så ikväll ska jag leta reda på en fin astrotröja till storkillen Shoppa väl!
    Å ja det måste han ju ha
  • Tjollabolla
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 15:39:36 följande:
    oj då jag råkade visst shoppa i dag var ju överaskande nog 50% i lokala butiken
    Hihi! massa fint ju!!
  • Tjollabolla
    Fiffa5 skrev 2009-01-22 15:49:39 följande:
    Det verkar som om Hippo har dalmatinersuiten i 92 om ngn söker.... Om det nu stämmer som står på deras hemsida.
    Hehe det märks att det inte är så många som vill handla från Hippo längre
  • Tjollabolla
    RååSa BuBBlan skrev 2009-01-22 16:01:41 följande:
    Hej tjejer!Massa fina bilder i bildis Här snöar det massor idag, rätt mysigt även om man e lite sugen på vår och värme..Lite hoppingsugen är jag, men vettesjutton VAD jag ska köpa.. Hm.. strumpor skulle vi behöva iofs Å min jätteladdning på T gick ut igår och jag har sålt för 5513.- i Januari  dom pengarna kommer väl till pass bland alla fina nyheter
    Oh my vad bra du sålt!! Mina går ut ikväll och ligger nu på 2654:-, 24 annonser. Är nöjd! Dom har stigit 300 hittills idag Förvånad Jag har nog shoppat upp det mesta är jag rädd för
    SmillaMilla skrev 2009-01-22 15:58:29 följande:
    Tjolla: Söta killen i bt då! Å snygg shopping
    Tack det samma
  • Tjollabolla
    ängeln83 skrev 2009-01-22 16:29:39 följande:
    Gaaaaah, 1 st trotsig pojke säljes till högsbjudande, en massa tillbehör medföljer såsom, kläder, vagnar, möbler...rubbet! Idag har han varit helt otrolig, gör precis allt som han INTE får, och lyssnar inte det minsta.
    Jag kan ta kläderna

Milo är likadan. I Förmiddags var han sjövild men nu har han lugnat sig lite... Jag mutar med tv idag,, orkar inget annat.. Längtar tills sambon kommer hem då får han baskemig roa honom lite och jag ska bädda ner mig i soffan...
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12