• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

SmillaMilla skrev 2009-02-04 18:57:57 följande:
    nova76: riktigt snygg body och så söt liten pojke!
    tack tyckte det blev bra
    ♥♥ Hannes 2006 & Jonathan 2008 ♥♥
  • Nova76

Godmorgon!

Nogula skrev 2009-02-05 07:18:16 följande:
    Jo, det här var väl jättelikt molo, eller www.tradera.com/BODYSUIT-LIKNANDE-MOLO-auktio...INTE min auktion
    undrar om jag inte sett den åtminstone en gång innan på T....?!
    Nogula skrev 2009-02-05 06:43:11 följande:
    Gomorgon på er!Låg och funderade lite i natt och inser att jag nästan redan nu ångrar inköpet av frottésuiten.Den lär passa perfekt till Ella i sommar och då är ju tanken att hon ska bli blöjfri och då känns det inte så praktiskt med suit, vad göra?
    ja... den är ju himla fin, men det ska ju klart funka praktiskt också...! Jag hade haft den nu under vintern/våren och sen tagit ställning i sommar igen
  • Nova76

Jonathan har på sig den gröna Kik kid frottédressen idag och den är ganska mkt större än den grå/blå... Att det kan vara så stor skillnad på samma plagg i olika färger....

• Nova76
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-05 07:39:09 följande:
    Å idag väntar jag inte hem nånting   Undrans om man skulle ta och jaga lite mer rea kanske !?
    jag väntar hem lite av varje, blir nog till att gå och hämta på Posten idag om mina fyndlådor från Minidani dyker upp också. Eller så är det bara vantar och mössor och det tar ju inte så stor plats
    LA Woman skrev 2009-02-05 07:41:05 följande:
    Haha, ja det kanske är en god idé då jag väntar inte heller nåt idag för min minikånken lär ju inte dyka upp denna veckan... Inte alls lika kul att ta in posten då
    varför får du inte den denna veckan?
  • Nova76
    LA Woman skrev 2009-02-05 07:46:27 följande:
    Jag beställde på onsdagen förra veckan och trodde ju den skulle komma nu i veckan... När den inte dök upp fast nån annan som beställt där fått så ringde jag igår och fick då veta att ägaren var på semester till fredag så den skickas alltså tidigast imorgon...
    Då hade jag tur för jag beställde på fredagen förra veckan och fick mitt paket i måndags tror jag det var. Aja, då har du ju lite fint att se fram emot i alla fall
    RååSa BuBBlan skrev 2009-02-05 07:51:52 följande:
    Å spännande med fyndlåda ju   Hoppas på kanoninnehåll!!
    ja, jag med Spännande är det i alla fall

Näe, om man skulle ta och väcka stora killen... eller han får nog sova ett par minuter till. Var uppe och stökade i natt mellan 04.20 och 05.30 så han kan nog behöva sova
  • Nova76
    Nogula skrev 2009-02-05 07:54:48 följande:
    Japp, den är lite stor nu, har ju köpt strl. 92 till Ella som är ca 86 cm lång Nog för att hon har långa ben, men inte riktigt så långa Ja, jag, man bör väl lära sig tänka lite längre innan man shoppar Behåller den nog och får väl se när den passar
    har du provat den på henne? visst funkar den i grenen men det är bara benen som är långa? Så är det på sonen och jag tänkte sätta resårband i mudden nertill så blir det lite snyggare
  • Nova76
    LA Woman skrev 2009-02-05 07:59:48 följande:
    Jag hade ju för mig att någon beställt efter mig och fått i måndags! Då fattar jag ännu mindre varför min väska ligger kvar  Hon i affären var ju bara inne tillfälligt och kunde inte svara på varför den inte blivit skickad... Betalade du också till bankgiro? För det var på Zillstar du beställde?
    Ja det var Zillstar och jag beställde 30 jan och hade paketet i lådan den 2 feb trots att jag tog BG. Så jag var förvånad över att det kom innan de fått in min betalning. Tvärtom mot dig då...!
  • Nova76

Lägger mig i T diskussionen. Är förvånad över att midiapple går bättre än Molo för min del... Går kanske midiapple bättre än vanliga randiga Katvig?

♥♥ Hannes april 2006 & Jonathan mars 2008 ♥♥
  • Nova76
    Zvartaliljan skrev 2009-02-05 12:30:29 följande:
    Hallå i tråden! Nu är jag här...har haft en skitmorgon. Lämnade Maia på dagis 8.30 och 9.30 ringer dom så jag får hämta henne för hon är dålig...Nu har hon inte bajsat sen igår morse...har gett henne 10ml laktulos redan idag...ingen mjölk, vad ska jag göra?? Vill inte behöva åka in o ge mer lavemang I vanliga fall bajsar hon ju minst 2 gånger om dagen, ibland upp till 4 så detta är inte likt henne och jag märker att hon inte är sig själv!
    Vi har haft samma strul med H i omgångar och jag vet inte riktigt heller varför det blir så. Någon av gångerna så har vi fått känslan av att han inte bajsar för att han KAN hålla emot och då ska han hålla emot. Lite trotsgrej över det hela när det var turbulent hemma med ny lillebror och en massa annat som han inte hade kontroll över. Bajset kunde han i alla fall kontrollera...

Det här med lavemang ska man nog inte göra för ofta... Testa att öka lactulosdosen, det var rådet vi fick av BVC och läkare. Plus att ge t.ex. messmör som tydligen ska vara lösande.
    ♥♥ Hannes april 2006 & Jonathan mars 2008 ♥♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12