• Nova76

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

God morgon!

Här var det upp och hoppa 05.00 då lillfjant vaknade. Han somnade tidigt igår och det hade vi ju såklart i nacken nu i morse.... bläää

Är också sugen på nya NS, såg fina ut! Undrar bara vilken stl som är bäst till lillfjant...

Frukostdags!

♥♥ Hannes april 2006 & Jonathan mars 2008 ♥♥
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-07 12:59:09 följande:
    Skrämde jag bort alla? Jaja, går väl och pysslar med något annat då.
    Jag kom precis hit, håller på med lite Tradera bilder samtidigt och kollar liten J som ålar omkring och "leker" med sina böcker.

Usch för magsjuka...! Hoppas verkligen du klarar dig!
  • Nova76
    lillronya skrev 2009-02-07 13:10:16 följande:
    Goddagens i tråden!Vad händer här idag?
    Fick precis 5 likadana meddelande från dig i min inbox, från igår då alltså Så NU kom de!
    Preggi skrev 2009-02-07 13:38:40 följande:
    Goddag,Underbara bilder i BT! Så kul att se alla söta barn i sina fina kläder..Jag är galet sugen på att göra en förbeställning på freshmilk på NS. Gud vad fina dom är! Nån som beställt?
    Satte precis in de extra pengarna till dig, min Internetbank har strulat...

Jag lite NS på Babyshop i morse. Kunde inte hålla mig. Det blev Harem och Army.
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-02-07 13:50:29 följande:
    Tack men det hade du inte behövt göra. Verkligen ledsen att det tog sån tid. Har iaf en anledning till att P inte blev frisk.. Var hos doktorn igår, öroninflammation på båda öronen.. Stackarn..Nu sitter jag med på babyshop.. Vi ska ha den lila t shirten och harem byxor. Något mer? hmm
    Usch då, hoppas hon kryar på sig snart. Det känns som om alla är sjuka överallt just nu....

T-shirtarna ser verkligen fina ut! Och den lila mössan!

Grötdags för lille J!
  • Nova76
    Preggi - du har väl NS WCT jacka till en av dina döttrar? Vilken stl har du och hur lång är hon? Den gröna ser riktigt fin ut!
  • Nova76

Tjingeling i tråden,

Duntoffla - vad är du sugen på då?

Jag har shoppat nog för ett tag framöver! Det lär nog bli avi från Posten på måndag, paketen går nog inte ner i brevlådan

• Nova76
    Preggi skrev 2009-02-07 21:36:30 följande:
    Godkväll tjejer,Duntoffla, är han magsjuk igen Noel? *Krya på sig fram från oss*Ängeln, aj vad ont det ser ut att göra på lilla Liam. Vad har han gjort? Härligt att shoppa med gott samvete. Undrar när jag gjorde det senast? Vi behöver skor till våren.. Det ska bli kul!
    Jag behöver också vårskor till killarna kom jag på..
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-02-07 21:40:30 följande:
    Vad ska ni ha för skor? M ska få ett par converse och P ska få några sneakers.
    ingen aning... tänkte ge mig ut på lite jakt och se om jag hittar något fint Vill ha ett par tuffa gympaskor till H och sen J får vi nog avvakta med. Han går ju inte än så...
  • Nova76
    Duntoffla skrev 2009-02-07 21:45:26 följande:
    tjing!Ja, jag vet inte riktigt. Känner mig mätt på nya Molo. Kanske ännu mer Småfolk eller något helt nytt Vad väntar du hem för något?
    Inte sugen på nya Nova Star? Det har ju börjat dyka upp lite överallt nu.

Kommer knappt ihåg vad jag väntar hem men det är ju 2 fyndlådor från Minidani i alla fall. Och sen vårjackorna som jag beställde från Veras hus igår, de hade skickats idag så de lär ju också komma. Och sen nån liten keps och frottéjacka från Kik kid... Oj, det blev en del...

Hoppas att Noel friskar på sig snart!! Det är så jobbigt att se de små liven sjuka... man känner sig så hjälplös
  • Nova76
    Preggi skrev 2009-02-07 21:53:12 följande:
    Svårt att veta med P. Hon kan vara lite kräsen när det gäller skor.. Vill att hon ska kunna sätta på sig och ta av dom själv med.. Säg till om du hittar några snygga. Får se när jag kan locka med mig P ut på shopping.. Hon är inte så förtjust i butiker...
    har fått för mig att Bisgaard ska vara bra, hittade dessa precis som jag tyckte var lite fina

http://www.houseofkids.dk/shop/roede-loebesko-str-78763p.html
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12