Inlägg från: ÖNadja |Visa alla inlägg
  • ÖNadja

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Tjollabolla skrev 2009-03-30 08:11:31 följande:
    Godmorgon! Gud vad förbannad jag blir, det går inte ens att komma fram i telefon till vår vårdcentral! "Vi har långa köer, försök senare". Dom öppnade ju åtta och då började jag ringa
    sånt är inte kul!

jag brukar ringa som en idiot hela tiden. ringa upp,lägga på,ringa upp, lägga på osv..  {#lang_emotions_smile}
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 08:29:25 följande:
    Ja det har jag gjort och nu har jag äntligen fått lämna mitt nummer så dom kan ringa upp. Men innan dom gör det så är väl alla tider slut
    va  bra att du kom fram iaf.. de är väl bara vänta å se när dom ringer..  {#lang_emotions_smile}

ang LINDEX.
    Dom gick ju ut med att om man anmälde sej till deras nyhetsbrev så skulle man få 25% rabatt på ett helt köp. Jag har gjort det och ska in till stan idag å vill ju gärna utnyttja detta, hur ska ja kunna göra det?!
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 09:13:43 följande:
    Ja fast jag vet ju att tiderna ändå kommer vara slut sen. Så dååligt!!
    om de är nå brådskande som inte kan vänta till imorrn så åk in till akuten istället. {#lang_emotions_smile}

ja brukar också va gode irreterad när man ska ha med alla dessa telefonköer ringande och tider att göra..
  • ÖNadja
    Tjollabolla skrev 2009-03-30 09:23:11 följande:
    Ja man får väl göra det, men jag tycker det känns sådär att åka till akuten för utslag... Milo är småknottrig över hela kroppen och det kliar som tusan på honom, han hr haft det hela helgen. SÅ idag stannade jag hemma från jobb så man kan kolla upp det, men det verkar ju lättare sagt än gjort.
    om du inte får nån tid idag så skulle nog ja iaf ha ringt akuten.

hemma på våran ort kan man ringa direkt in till bvc, kan man göra så hos er?
  • ÖNadja

God kväll i tråden!

Va i stan idag å klampade in på Hafva i luleå, å vad ser jag! Hon säljer ju Småfolk!

Idag hade hon 10% vårrabatt så ja betalade bara 206 kr för regnbågarna, kände mej ändå rätt så nöjd... =)

Kan ju tipsa om hennes butik, hon tar 229 istället för 249 kr för hennes tröjor. Slå en pling så får ni nog vårrabatten också! =)

www.hafva.se

• ÖNadja

hoppar in lite snabbt med en fråga..

kolla i BT, ska ja lägga bort NS jeansen i växalådan eller använda dom nu?

• ÖNadja

Grod Prinsarna: Tack, tror nog ja bara måste använda dom redan nu! vill ju inte lägga bort så snygga byxor..  {#lang_emotions_wink}

• ÖNadja

God kväll!

Ser att det pratas lurvar.. {#lang_emotions_smile}

Jag har aldrig riktigt förstått tjusningen med dom.. Ni har ju hur många som helt och hela tiden! Här är de för kallt å för blött..fleecen är under jackan/overallen å när de blir varmare så är det vårjackan som åker fram..

Nån som kan förklara för mej?  {#lang_emotions_laughing}

• ÖNadja
    Buttelina skrev 2009-03-31 20:29:54 följande:
    fleecen är vårjackan ju.. behövs ingen annan om det inte tokblåser.
    jamen..hmm..ja..ja fattar inte riktigt..  {#lang_emotions_laughing}

de är ju så sällan som de inte blåser.

haha *insnöad norrbottning..*
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12