Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Incommunicado skrev 2009-02-01 14:48:15 följande:
    Vi håller på att boka hotell i GBG i juli, känns knepigt att boka hotell i sin egen hemstad! (flyttat till Skövde).En del jag la ut på T igår är redan sålt, gissar att en del av er som är här köpte, särskilt de som betalade direkt kände jag minsann igen! Såna köpare skulle man ha jämt!
    GRATTIS  vad kulPenga munMer molo pengar hi hi
  • nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-02-01 14:52:50 följande:
    exakt! Sålde ju lite lurvisar o Holdenjacka i veckan med så Ds konto är fyllt, jjag väntar bara på att få göra av med pengarna på Katvig o Molo! Hur mår du idag? ledig?Är det någon som har tips på lekhage el pool man kan köpa nu? jag letade vid jul till Ds bollhav, han har en för liten pool i babystorlek. Men det är svårt hitta sånt nu. Vi har en rutchbana vi tänkte ställa i så han kan åka i sitt bollhav!
    ja jag har varit ledig både fre o lör o sön. kryss i taket, vet ite när jag var ledig sist 3 dagar i rad. jag har fotat lite och vägt till t men håller mig ett par veckor till att lägga ut. Skall bli spännande för jag har massor som är för litet nu så jag måste ju bli av med det och sen är det ju så spännande att följa T hela vägen till slutet. har börjat lägga ut på 1 kr ock det är ju sjukt spännande
  • nikki2006
    Saraia skrev 2009-02-01 14:57:09 följande:
    tror ni meandis limegröna brallor passar m molos dalmatiner tröja???
    kanske, ,men det är ju mer mörk grön än lime i tröjanFundersamSvårt att säga
  • nikki2006

rååsa smurfen- vilken rosa sötnos som dök upp i BT

• nikki2006
    Incommunicado skrev 2009-02-01 15:03:39 följande:
    det är tufft, det vågar jag inte som sagt - inte än! D har växt ur en hel stlk så jag lägger ut mkt nu, det är hälften kvar men jag orkar inte plåta och beskriva mer just nu, haha! Gott att vara ledig, det behöver man!
    Jessie har också växt ur 80 nu så nu blir det till att göra av med lite. Mycket jobb med all fotning och 2 barn som springer runt fötterna bara. Synd bara att vi har samma stl nu för du hade mycket fint. Du ligger bland favoriterna så jag brukar spana lite vad du har.

Var nu inte sån fegisFlört
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 15:04:47 följande:
    Visst går slutbuden högre vid en kronas utrop? Funderar på hur jag ska göra Troligen kommer jag lägga nytt för högre utrop med nära köp-nu och begagnat för 1 kr men kanske skulle man våga köra 1 kr på allt?
    jag kör allt med märke typ molo, meandi, nanoou, o villervalla på 1 kr. Men katvig går superdåligt just nu så där vågar jag inte och inte heller på tex lindex och andra billigare märke, där tar jag kanske 25 kr eller nåt i utrop. Man vill ju ändå ha lite för sina saker.

Jag tycker man får högre pris för fler är med och budar och blir sugna. Brukar tänka hur jag själv gör när jag handlar på T. Om något börjar på 1 kr så budar jag på den men om utbudet är för högt så struntar jag i det. Och då är det kanske ändå så att jag ger mer för den andra varan i slutändan än den med högre utrop. Det är ju lite kul att buda, det är ju halva grejen liksom, så känner jag i alla fall.
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 15:10:28 följande:
    Hi, hi mycket som kastas runt med andra ord Max fick tågbana och en massa annat i julklapp men han fattar inte hur det funkar så det ligger i förrådet och väntar tillsammans med en massa andra leksaker... Jag funderar på vad nästa barn ska få för något eftersom här finns allt
    vi handlar nästan inget till jessie i leksaks väg för Nikki har ju redan massor och än så är de inte så mycket för mitt och ditt men det kommer säkert sen och då kan man ju handla lite vad de vill ha. jag blir redan galen på alla leksaker som ligger ÖVERALLTSkrikandes
  • nikki2006
    Smultronhjärta skrev 2009-02-01 15:16:12 följande:
    Det blir nog 1 kr på det mesta..får se om jag vågar på nya suits och sånt bara Nu måste jag rasta virvelvinden- det blir lekparken och djurgården med en termos i väskan till mig
    Nya grejer går nästan alltid super bra på 1 kr, alla vill göra ett fynd. Lycka till i kylan brrrr
  • nikki2006
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-01 15:17:39 följande:
    så gör jag okså ,jag gillar just känslan att lägga ut och ser  njuta eller lida under auktionens gång  hade allt varit ute  på högt pris så hade det inte varit lika kul med tradera för mig
    Nej så känner jag med, är sååååå spännande när man loggar in och ser att det gått upp 50kr på ett par timmar bara. Lika spännande att logga in varje gång hi hi
    Tradera beroende någon hi hi Oskyldig
  • nikki2006
    Nogula skrev 2009-02-01 15:46:51 följande:
    Jag lägger ut rubbet med 1 kr i utrop oavsett märke Visst säljs endel plagg otroligt billigt ibland, men det kan jag ta.Fotade nyss massvis med plagg som ska läggas utLiiite katvig, men mest JC och Exit eftersom det var stora tjejens garderob som rensades.
    Våglig är du, men jag kan tycka ibland att det är bra att nåt plagg går lite lågt för då får man en del jätte nöjda kunder som kommer tillbaka och så får man ofta väldigt bra omdöme på låga vinnare Och för det mesta så går det ju bra
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12