Inlägg från: nikki2006 |Visa alla inlägg
  • nikki2006

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

loveliva KRYA PÅ ER FRÅN OSSUsch ni har verkligen åkt på ALLT

• nikki2006
    Nova76 skrev 2009-01-30 22:02:45 följande:
    Nu blir jag lite snurrig, men finns Molos bubbelgum i body?? Fick för mig att jag sett det men jag kanske har drömt? Hittar det inte nu i alla fall...
    tror resten av bodysarna kommer i nästa omgång, eller????
  • nikki2006
    isold2003 skrev 2009-01-30 22:10:10 följande:
    Härlig shopping!
    tack, handlar du meandi???
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 22:15:35 följande:
    Godkväll! Här har shoppats Me&I ikväll Och lite blev det på B&R också, o gud vad Micke skrattade gott alltså Han tjuvläser här den jäkeln Jag handlade iaf världens finaste ullponcho, Molos med paraflaxar Sååå fiiin!
    Vad köpte du på meandi???
  • nikki2006
    isold2003 skrev 2009-01-30 22:22:43 följande:
    Jag skulle ju sova men tänk att det alltid dröjer liite till innan datorn tängs av Jag ska inte ha visning i vår men det är första gången på tre år som jag inte har någon visning här hemma. Ska till en kompis i mitten av feb. Jag köper mindre och mindre för varje säsong och den här kollektionen har jag inte hittat några riktiga favoriter  Får se om det blir något köp alls. Jag gillar verkligen de ljusa jeansen men min storkille vill inte ha dem. Kanske till lillkillen. Jag brukar alltid köpa någon klänning till mig själv som jag använde typ en gång och sen säljer på T..Nu är det godnatt på riktigt  
    god natt
  • nikki2006
    Zvartaliljan skrev 2009-01-30 22:23:37 följande:
    alldeles för mycket Men för en gång skull handlade jag till MIG också! Till mig: medaljongkjol+prickigt linne geisha mamma på rea (Maia har redan så nu kan vi matcha) Till Maia: Medaljongklänning + tajts + scarves + strumpor Kalasklänning + lime frottébyxa + scarvesSputnikklänning + turkosa frottébyxorCerise frottétunikarosaprickiga leggings på rea¨4 hemliga plaggDet slutade i ett örngott
    super fint ju, du får återkomma med matchnings tips sen på de lime gröna byxorna. Lite sugen men vet inte om jag kommer använda dem om jag inte har nåt att matcha  med
  • nikki2006
    LA Woman skrev 2009-01-30 22:29:12 följande:
    Jättetrevligt och väääldigt lugnt med tanke på 4 barn i åldrarna 2-2,5!!!
    vad roligt att ni hade kul, själv så var jag hos lillronya och vi hade också jätte kul. 1 och 1 var också där såklart
  • nikki2006
    Stormis skrev 2009-01-30 22:32:58 följande:
    O, hade hoppats på rosa plyschkjolen... Hmm, undrar vad som kommer i hemliga plagg. Vet inte om jag "vågar" - var ju i Skurup så från den "kollektionen" har jag ju handlat klart. Men rester fr hösten kan jag tänka mig. Svårt...
    godis kjolen var också på rea o grå svettis jacka till mamma
  • nikki2006
    SmillaMilla skrev 2009-01-31 11:07:02 följande:
    Det stod en bra artikel om detta i någon av de senaste viföräldrar. Mycket intressant.
    tycker jeans kjolen var finast men den gröna var fin också. Den gröna var HM eller???
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12