Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

melizza skrev 2009-02-24 13:27:36 följande:
    Everlonn: superfina kjolar!!! är dem stora i strl?? Lillronya: söta barn som alltid...superfin jacka på A.....en sån har Stella haft 
    Buttelina skrev 2009-02-24 13:28:41 följande:
    EEEEEVERLONN hur var kjolarna i strl?
    Oj då här var man eftersökt Lagade mat till kräsen Bus

De är inte stora i storlek tycker jag...dock gick jag ner en storlek mot vad jag brukar för Bus är en smalis och jag är trött på allt som trillar ner!
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-24 13:43:00 följande:
    sådär ja nu shoppade jag köpstoppet höll en halv dag typ JÄKLA EVERLONN
    He he he
  • Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-24 13:43:54 följande:
    men när man shoppar från hm och betelar med kort... dras det inte från kontot direkt?
    Vet inte faktiskt, betalade med makens kort 
  • Everlonn

Jag har ju ett par svarta med stjärnor tights..hmm, kanske skulle ta med och byta mot nåt annat? Trist om de inte skulle hålla färgen ju!

• Everlonn

Var på B&R idag! Åhh så härligt! Lådor i hela butiken

Slängde av mig jackan och gjorde djupdyk bland alla härliga nyheterna IdaTs nya gula färg är sååå fin!!! Småfolk och NovaStar hade oxå kommit och villervalla!

Snälla Micke lät mig rota så mycket jag ville i alla lådorna Underbart! *älskar B&R*

Så med hem följde rosa villervallaklänning med stjärnor, IdaT enfärgade gula tights (underbara till cupsklänningen!) Strumps förstås och Molo stövlar (ett måste )
    Retunerade de svarta molotightsen med vita stjärnor, kändes dumt att chansa ifall de blev fula...

Sen en runda till en arbetskamrat till maekn, som hade kattunge!! Oj, vad kul Bus hade!! En liten runda till Lawoman hann vi oxå med, 3 tvååringar som var smått trötta Tack för kaffet!!Kyss

McD på vägen hem avslutade en kanondag

• Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-24 21:58:16 följande:
    Everlonn: Så fin shopping! Vad kostar vv klänningen?? E dom små/stora?? Kanske skulle maila Micke.....
    Klänningen kostade 189:- och känns normal i storlek
  • Everlonn
    Tindrisen03 skrev 2009-02-24 22:04:24 följande:
    Vilken stl tog du på den?
    Storlek 92 blev det efter lite rotande i lådan
  • Everlonn
    LA Woman skrev 2009-02-24 22:07:17 följande:
    Då har ju du att göra en timme eller två då
    He he snabbskummar igenom
    Buttelina skrev 2009-02-24 22:08:39 följande:
    lät som en perfekt dag jättefina inköp är så glad att det kommer mer guuuult
    Jaaa, perfekt dag

Älskar gult!!!!
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12