Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Butte: Fina barn i bt När jag ser Isabell i pärlplattetihgtsen så ångrar jag lite att jag lät Lawoman få dom som fanns på B&R

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-22 20:19:31 följande:
    tack   ring bombom
    Ha ha dom pengarna jag skulle ha till tightsen är redan uppshoppade!!
  • Everlonn
    ÖNadja skrev 2009-02-23 20:16:39 följande:
    Everlonn: Grattis till Flower byxorna! T tjårvade för mej preeeecis på slutet!! *grrr* 
    mig oxå!! Fick in bud i sista sekunden!!! *glad*
  • Everlonn
    ÖNadja skrev 2009-02-23 20:26:12 följande:
    ja förstod att du skulle va med å slåss om dom, såg att du hade budat på dom som gick ut igår. Ja håller tummerna för att Liljan vill sälja sina byxor till mej..  Tycker dom är tokfina! 
    Kunde inte passa dom igår..nattade Bus då så jag hade lagt maxbud, lite lågt visade det sig;)

De är superfina! Har i 86 men vill ju att hon ska kunna ha dom länge
  • Everlonn

usch, känner mig lite småförkyld Vi som har massor att göra denna veckan! Visserligen i slutet av veckan men..

Har alla köpstopp?? Men inte räknas väl T?

Skämt åsido så har jag oxå lite halvstopp..fast jag har en tendens att inte räkna T och fynd eller sånt jag VERKLIGEN vill ha He he inte mycket till köpstopp då

• Everlonn
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-24 09:35:39 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-02-24 09:27:55 följande: Apelsiner, FY de hade jag aldrig klarat. Har sagt till honom att köpa blåbärssoppa, och dricka avslagen cola. Han har ju en bra bit hem... sen får jag väll hjälpa till med saneringen...
    <vi fick rådet av en läkare när sonen var magsjuk att liten mängd nyponsoppa är bra, halv deciliter!  

Vi brukar ge rostat bröd med smör på oxå..
  • Everlonn

Idag kom Ot HM kjolar i lådan Riktigt söta och passar till massor, om än kanske inte just flowersuiten

• Everlonn
    Buttelina skrev 2009-02-24 13:02:09 följande:
    såå fina! beställde du på hm.se? funkade allt bra? betalade du med kort? snabb leverans?
    Ja, ja, ja och ja he he he
  • Everlonn
    Everlonn skrev 2009-02-24 13:10:04 följande:
    Ja, ja, ja och ja he he he
    Dock hamnade jag på finska sidan med svensk text och priser i euro först..då funkade ingenting Men det var bara en inställning (välja land) så funkade allt fint
  • Everlonn

Åhh vad jag är glad *dansar en liten dans* att jag ska till Karlshamn idag, tydligen lådor i hela butiken med nyinkommet Micke visste inte vart han skulle göra av allt!

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12