Inlägg från: Everlonn |Visa alla inlägg
  • Everlonn

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

saturnina skrev 2009-02-19 18:39:33 följande:
    Jag också, men är för dålig på att hålla koll på T. Jag har aldrig haft rådjursmotivet förutom en fodrad luva i vantfleece. Sugen är jag...
    De blir ju alltid så dyra annars ju...populärt tryck
  • Everlonn
    trunken81 skrev 2009-02-19 18:51:57 följande:
    Hejsan hoppla folks.... Hej Vad fina stövlarna var Du jag tänkte på en sak, om inte Sanna vågar följa med på lörd, kanske du känner någon annan som är intr? Så du inte missar fina kläderna
    HmmFundersam Ska höra mig för men har inte så stora förhoppningar just nu..vill verkligen och hoppas fortfarande men...

maken ligger här på soffan med feber Så han ska inte upp på lanet (vill inte smitta lilla Theo) så det är ifall jag klarar mig och är frisk och Sanna vill köra...och maken är frisk nog att ha lillan
  • Everlonn
    tinkerbell74 skrev 2009-02-19 22:54:24 följande:
    Everlonn - *s* Gissa vilken auktion jag också tänkte klicka köpnu på men avstod. råååådjur.
    Jo jo, såg nog att du la ett litet bud på ninerna som jag fundilerade på oxå
  • Everlonn

Men hur vet man om man är bland de 50 första? På Pixiekids menar jag...vill ju inte åka på att betala fullpris för plaggen om jag bara har råd till två liksomFundersam

• Everlonn
    Rååsa Smurfen skrev 2009-02-20 16:26:30 följande:
    har lagt till dig  nu 
    *flörtar* jag vill oxå se
  • Everlonn

Åhh så mycket fiint! Mycket rosa

Så noga orkade inte jag vara, hoppade helt ytterkläder, tjocka tröjor och skor, mössor och jeans, canvasbyxor Usch då hade jag varit uppe hela natten och fotat

Ska bli skoj att se resten!!

Rååsa Smurfen skrev 2009-02-20 16:37:09 följande:
    missade dig  innan fixat nu    dock är jag alltså inte färdig med allt ,har börjat lite grann i allafall
  • Everlonn
    jojoa75 skrev 2009-02-20 17:26:03 följande:
    Åh vad bra Lite nyfiken på den bara.. hur är den t.ex jämfört med pop skaljacka? Är den lite fodrad inuti?Prasslig?Strl?Tusen frågor
    Den är bommulsfodrad, inte prasslig, storleken kännas normal till lite stor, kraftigare yttertyg som äldra vaxduk typ
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12