Inlägg från: Smultronhjärta |Visa alla inlägg
  • Smultronhjärta

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Nova76 skrev 2009-02-05 11:15:08 följande:
    Lägger mig i T diskussionen. Är förvånad över att midiapple går bättre än Molo för min del... Går kanske midiapple bättre än vanliga randiga Katvig?
    Ja de brukar göra det tycker jag
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    JuliaochNelly skrev 2009-02-05 11:29:16 följande:
    Måste lägga mig i T disskutionen med jag har verkligen dåligt på leverans men andledningen är att mitt postkontor är skit & ungarna här vandaliserar brevlådorna så jag vågar inte lägga kläderna där i...hade en sån kul disskution med posten då ungarna la smällare i lådan & den brann upp. Villket gör att jag lämnar mina paket på andra sidan stan nu...dock så tycker jag att en vecka är helt rimligt som sagt det är ju tradera & inte en shopp.
    Detta rekommenderar jag att du skriver i din auktionsbeskrivning för att på så sätt öka förståelsen till varför dina leveranser kanske tar lite längre tid- kanske kan hjälpa din stapel lite
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-05 16:09:56 följande:
    felaktig länk...
    Jag såg det men jag lovar att det inte går om jag försöker igen Har terrat tråden förut med konstiga Traderalänkar..

Denna är det:
    Småfolk<3300 på köp-nu!
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2009-02-05 16:14:04 följande:
    Såååå fin!
    Tjollabolla skrev 2009-02-05 16:14:13 följande:
    ÅÅ vi har den i 98/104 som väntar på användning...Underbar!!!
    Ja den är superfin! Så ingen som "behöver" en sån i 86/92? Tror ingen i denna tråden behöööver något egentligen
  • Smultronhjärta
    lillronya skrev 2009-02-05 16:14:46 följande:
    Hej!Kikar in lite snabbt och kollar vad ni gör.Mår pecka, blev magsjuk jag med...
    Krya på dig
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-02-05 16:21:21 följande:
    Jo Jag!! men vågar inte köpa 86-92. Pojken va ju för 17 88cm lång..Mina grabbar måste växa i smyg... för lika va de m storebror när han kom hem fr skolsyster m länd och viktbesked. Inte alls så små man tror dom är
    Haha- jag läste först att du hade en väldigt lång pojke 1788cm
    Tror dock att 86/92 funkar på en 88cm lång kille..
  • Smultronhjärta
    stökmamma skrev 2009-02-05 16:37:25 följande:
    Men du, jag har ju 178,8 cm lång kille han m vars hjälp jag kan shoppa danska barnkläder
    Vilken tur att man har de långa killarna oxåCool Tror dock inte han går i en stl 86/92
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12