Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Flickor, jag tror jag behöver matchningstips. Jag har köpt på mig så många byxor men vet inte vad jag ska ha till dom
    Vad ska jag ha till dom turkosa starsbyxorna? Och dom gröna med stars?

Köpte en ljusturkos och en grön tröja på Lindex idag. Den turkosa var superfin med regnbågebyxorna, men den gröna passade inte riktigt med någon av byxorna. Jo, nanoous velourbyxa

.?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    kristinah skrev 2009-01-24 16:35:50 följande:
    tjolla och duntofla - SÅ himla aktiv är jag ju inte i denna tråd så att jag tycker att ni behöver hålla koll på mig så pass
    Nej men ändåååå! Det är alltid kul när en "danskbebbe" föds
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-24 16:40:56 följande:
    Menar du dem med flerfärgade stars? Till dem skulle jag ha enfärgat rött eller grönt. (Pops kanske funkar? ) Alternativt regnbågströjan. Till de gröna vet jag faktiskt inte riktigt. Känns som om enfärgat är snyggast tillAng matchning så kommer min nya tröja svarta med vita stars blir superfin till Katvigs turkosa velourbyxor. Såg ut att vara nästan samma nyans på kantbanden som på velouren
    Ja regnbågetröjan har jag funderat på till dom med gröna stars oxå.... Ja pops gröna funkar nog, dom hade ju den på vårt pop men jag köpte såklart inte den. *dumma jag* Den är mkt mörkare än lindex gröna.
    Får klura vidare på dom gröna byxorna....

AHh kan tänka mig att det blev superfint ihop! Jag säger då det, dom byxorna passar med allt! Måste få tag på ett par i 104 med....
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-24 16:52:50 följande:
    Ja just det, regnbågen funkar så klart med de gröna. Jag har inte sett Lindex gröna tröja men jag har Pops och den är rätt fin grön nyans.Måste också köpa flera katvigbyxor i större storlek.
    Ja dom byxorna kan man nog ha en i varje storlek utan att tröttna. Dom var ju enormt fina till regnbågen med. Men jag tyckte det såg ut som att det skulle komma nya nu i nästan samma färg? Kunde inte kolla pdfen på katvig, bara dom tecknade bilderna...
  • Tjollabolla

Vad fin Noel blev i bubblarsuiten! himmel!!! Det är så pass så jag blev sugen på den och jag gillar ju inte ens rött... Milo hade älskat den suiten dock. Fast den finns väl inte i 92 ändå...

Nej dax att snabba på. Vi ska visst vara iväg halv sex och Milo går i blöja och jag ser ut som en fågelskrämma typ . Baj baj!

• Tjollabolla

Godkväll flickor!
    Shoppar ni ikväll?
    Milo tackar för alla komplimanger han fått om hängselbyxorna Han har haft dom hela dagen och varje gång jag sett honom tänker jag "oooh vad söta dom är...!"

Massa massa söta barn och fin shopping i bt! Jag blev såå sjukt sugen på bubbelbilarna efter att sett Noel, jag som inte ens gillar rött Förvånad.

Frågar igen nu när det är lite fler inne. Jag har köpt på mig lite många molo byxor... Vet inte vad jag ska matcha dom turkosa med stars och dom gröna med vita stars. Nån som har ngt tips? Pops gröna baströja funkar nog till dom turkosa... Men vad har Molo tänkte att man ska matcha dom gröna med? Nån som vet?

• Tjollabolla
    snigelina skrev 2009-01-24 22:24:21 följande:
    Lila tröja till de gröna med stars.. åh, vad fint
    Hmmm. Tror du? Får kolla det imorgon. Lila tröjor har vi ju gott om!
    isold2003 skrev 2009-01-24 22:26:08 följande:
    Grön/vitrandiga tröjan med ficka?
    Vilken är det?
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12