Inlägg från: Tjollabolla |Visa alla inlägg
  • Tjollabolla

Vi som shoppar danska barnkläder del 12

Fiffa5 skrev 2009-01-25 12:05:23 följande:
    Är det bara matador och klkids som kör fraktfritt nu?? Finns det ngn annan som har billig frakt??
    Mysgrodan har fritt över 500 iaf... Annars har nog dom flesta 29 nu tycker jag, sen posten höjde frakten.
    .?:*¨¨*:?.Älskade Milo 22/2 2007.?:*¨¨*:?. milosblogg.blogspot.com
  • Tjollabolla
    Fiffa5 skrev 2009-01-25 12:09:36 följande:
    Ja, ja förstog dock inte varför alla behövde ha sån dyr frakt bara för att posten höjde sitt lite. Är det inte mycket att ta ut 29 eller 39 som många gör mot att ha haft fraktfritt innan?? Kunde de inte ta en tia eller ngt bara
    Nej 39 tycker jag absolut är för mkt. Samtidigt så förstår jag verkligen att man inte kan ha fraktfritt. 29 tycker jag är okej, oftast kostar kanske det man vill ha 24 kr i frakt, andra gånger är det 36 så det tror jag jämnar ut sig i slutändan. Fast allra bäst hade såklart varit om man hade betalt det som det kostar att skicka helt enkelt, fast då är det ju himla svårt med kortbetalning och så....
    Linnea och Kevin skrev 2009-01-25 12:09:01 följande:
    Åh vilka bra tider Igår jobbade jag från 07-21 med tre timmars rast mellan 13-16 då går verkligen hela dagen bort. jag jobbar som uska, har lite planer på att fortsätta till ssk, men vi får se hur det blir med det. vad skönt att han trivs så bra kevin trivs också för det mesta ibland kan han vara lite sur när man går men det går oftast över ganska fort enligt fröknarna. Nä dags å göra lite nytta kanske.CU
    Ahh! Vilka dryga tider... Fördelen med mitt jobb är ju att man slipper helger och kvällar. Nackdelen är att man alltid är med barn Kan vara tröttsamt en del dagar.
    Dax att käka lite lunch här!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-25 14:13:25 följande:
    God eftermiddag!Hemma igen efter en långpromenad i regnet. Vilket tråkväder!Vad händer här? Shoppas det något?Nikki- Fina tjejer i härliga Molo!Grod prinsarna- Åh vad fina grabbarna är i sina fina linnen med stjärnor på! Har du skaffat ny kamera? Skarpare bilder ser det ut som.Tjolla- Lindex-tröjan passar super ihop med regnbågsbrallorna. Har du baby i byxorna eller är det dem med större muddar?Linnéa- Fina grabbar i Nova star och Katvig!Quiet thoughts- Fina A i kalasfynd!Isako- Åh vilken sötnos i fina Huginsuiten!
    Det är baby 92. Stooora!
  • Tjollabolla
    Duntoffla skrev 2009-01-25 15:30:46 följande:
    Det är sant iofs. den får väl vara kvar tills den är för liten då. MAT är snygga men jag börjar också frångå luvor nu. Menar du den som är på bilden under boy? Den beiga?Ingen som har tips på fina tapeter? Har kikat på Sandbergs men hittade ingen snygg där.
    Jaa 86 blir bra till Noel. Å andra sidan är ju mudden mkt mer åtdragen på dom nya så 92 hade säkert funkat det med, men då blir dom ju väldans baggy. Har du fått velourisarna förresten? Jag har beställt
  • Tjollabolla

Hej flickor!

Nu ska jag vara ot ett tag, men det är vi ju duktiga på .
    Vi behöver en ny vagn. En lättare, men ändå tålig vagn. Sambon är inne på Brio Sitty, men jag tycker dom är så tråååkiga.... Vill ha en liten, smidig vagn som ändå tål att användas nu tills han slutar med vagn helt... Tips??!

• Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 17:11:25 följande:
    Bugaboo bee Den överlevde 6 veckor i Argentina!
    Uhh... NÄÄÄÄE!! Gillar inte Bugaboo o dessutom är den aaaalldeles för dyr....
  • Tjollabolla
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 17:16:17 följande:
    näe jag tror det finns, och det finns gult, orange, grönt, lila, rosa, u name it
    Hmm kanske ska fundera över det igen då. Men attans, då får ju sambon rätt
  • Tjollabolla
    Zvartaliljan skrev 2009-01-25 17:19:00 följande:
    vad vill du ha för typ då? Svängbara hjul? Lätt? Stor/liten suflett? Måste den ha fullt liggläge?
    Nej fullt liggläge är inget måste. Helt skulle jag ju vilja ha svängbara hjul men alla dom sulkysarna vi kollade på var såå ostabila. Så kanske det får bli en sitty ändå om det inte finns ngt annat....
    lillronya skrev 2009-01-25 17:20:28 följande:
    Ta då Emmaljungas variant på sittyn. Så får han inte helt rätt
    Hehe fast en emmaljunga till kommer INTE in i detta huset så mkt problem som vi hade med vår förra....
    GROD PRINSARNA skrev 2009-01-25 17:19:24 följande:
    ja men det kan du få unna honom, det sker inte ofta att dom har rätt... så kan du lura till honom och verka som att det var hans idee att milo behöver en matchande mössa/jacka på köpen så är det win win
    Smart
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 12