Fiffa5 skrev 2009-01-25 12:09:36 följande:
Ja, ja förstog dock inte varför alla behövde ha sån dyr frakt bara för att posten höjde sitt lite. Är det inte mycket att ta ut 29 eller 39 som många gör mot att ha haft fraktfritt innan?? Kunde de inte ta en tia eller ngt bara
Nej 39 tycker jag absolut är för mkt. Samtidigt så förstår jag verkligen att man inte kan ha fraktfritt. 29 tycker jag är okej, oftast kostar kanske det man vill ha 24 kr i frakt, andra gånger är det 36 så det tror jag jämnar ut sig i slutändan. Fast allra bäst hade såklart varit om man hade betalt det som det kostar att skicka helt enkelt, fast då är det ju himla svårt med kortbetalning och så....
Linnea och Kevin skrev 2009-01-25 12:09:01 följande:
Åh vilka bra tider Igår jobbade jag från 07-21 med tre timmars rast mellan 13-16 då går verkligen hela dagen bort. jag jobbar som uska, har lite planer på att fortsätta till ssk, men vi får se hur det blir med det. vad skönt att han trivs så bra kevin trivs också för det mesta ibland kan han vara lite sur när man går men det går oftast över ganska fort enligt fröknarna. Nä dags å göra lite nytta
kanske.CUAhh! Vilka dryga tider... Fördelen med mitt jobb är ju att man slipper helger och kvällar. Nackdelen är att man alltid är med barn

Kan vara tröttsamt en del dagar.
Dax att käka lite lunch här!